نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تنبلی

 * رسما در این موضع اعلام میکنم که من نه مشکل اراده دارم، نه مشکل هدف، نه معادله زندگیم مشکل داره، نه حسودیم بر انگیخته نمیشه. من فقط یه ذره تنبلم.

 * تو این فکرم که اگه خدا کمک کنه این تنبلی رو درمان کنم :دی میدونم که هرجا برم میگن یه هدف برا خودت انتخاب کن، اراده کن تا معدله زندگیت درست شه، خو ملت نمیدونن که من همه چیم سر جاشه.

 * فک کنم این تنبلی هم یه دوره‌ای داشته و کم‌کم داره تموم میشه.

 * چرا ذاتا پسرا کمتر از دخترا درس میخونن؟ (برانگیزوندن حسودیم).

نظرات 4 + ارسال نظر
نهال دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام
نمیدونم تو اینقدر تنبلی و همش داری مینویسی و یه پست جدید داری و تو لیست بروز شده ها میبینمت !؟!
تنبلی تو وجود همه هست ..همه .اما بعضیا خیلی روش حساب باز میکنن و میارن میزارنش وسط و حلو حلواش میکنن و میشن مثه من که تابستونم همش بخور به خوابه ...بعضیام ازش خسته شدن و تابستون میرن سره کار !

:))
دقیقا میخوام دیگه روش هیچ حسابی باز نکنم، هیچ حسابی!

صدف دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ قشنگی داری ،اگه خواستی یه سری به سایت های من بزن اگه خواستی با من تبادل لینک کنی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.php واگه هم خواستی آمار ورتبه وبلاگ خودتو بترکونی حتما به این سایت مراجعه کن 100% رایگان هستش و می تونی به راحتی آمار بازدید وبلاگ خودتو افزایش بدی هرچقدر دلت بخواد http://asanrank.com

آرزو دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

دکتر، تو رکورد طولانی ترین نظر رو فکر کنم شیکوندی ...
آخی ... چقدر حسه مشترک داری با من پسر ... یا من خیلی پسرم یا تو خیلی دختر...:))

چیکار کنم دیگه :دی
میدونم، یه حس همزاد پنداری عجیبه!

ماهی خانوم دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام دکتر جون! یکی از علل تنبلی گرمای بیش از حد هواست!
منم واسه خودم دلیل ارائه میدم! کنتور که نمیندازه! :دی
راجع به اون ماجرا هم باید ببینید اگه جواب بده می تونید یه پست درموردش بنویسید!
شاد باشید

سلام
من تو زمستون هم که همینطورم، کلا این تو جنمه (همون ژن)
فعلا که برا درس توکلم به خداست، بعدا اگه شد پست میذارم :))
شاد یاشا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد