نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

مطالعه موفق

 * اومدم سریع این کتاب رو بذارم اینجا تا اگه شما هم خواستین مطالعه کنین. کتاب مطالعه موفق با تمرکز. چیزای جالبی توش نوشته، به نظرم خوب اومد. دانلود کتاب الکترونیکی مطالعه موفق با تمرکز.

 * برا خودم این کتاب رو پرینت گرفتم تا بشینم بخونم تو اوقات بیکاری :)).

 * الان میخوام برم ادامه مبانی ریاضیات رو بخونم. الان فصل سومم، رابطه و تابع. امیدوارم حداکثر تا دوشنبه برم فصل چهار.

نظرات 1 + ارسال نظر
منا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://8daily.blogsky.com/

سلام دکتر
منتظر کمکتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد