نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

بهشت من

 * خواهرم ازم سوال کرد که بهشتت کجاست؟

 * بهشت من جائیه که وقتی پا تو خیابونش میذاری هیچ پیرزنی دیده نمیشه که به خاطر نداشتن نون گدایی کنه، بهشت من جائیه که هیچ پدری نیست که به خاطر نداشتن پول شرمنده بچه‌هاش باشه، بهشت من جائیه که هیچ بیوه زنی گیر نمیاد که به خاطر خرج مدرسه بچه‌هاش پاکیش رو حراج کنه، بهشت من جائیه که هیچ فردی رو به خاطر داشتن یه عقیده خاص بازخواست نمیکنن، بهشت من جا‌ئیه که گیر نمیاد دختری که به خاطر بی‌پولی پدرش و نداشتن لباس جلوی دوستاش خجالت بکشه، بهشت من جائیه که کسی خودش رو برتر از کسی نمیدونه و به خاطر احساس برتری رو دیگری حکومت نمیکنه، بهشت من جائیه که هیچ مسئولی نیست که به زیر دست مظلومش ظلم کنه، بهشت من جائیه که همه به کارگرهای تو خیابون احترام میذارن، بهشت من جا‌ئیه که غرور هیچ پسر جوونی به خاطر برخورد بد پلیس شکسته نمیشه، بهشت من جائیه که همه احساس آرامش میکنن و لذت میبرن از اینکه آدمن، بهشت من جائیه که همه خودشونن، خودِ خودشون.

 * دوست دارم تو اینطور بهشتی دست ماهم رو بگیرم و تو خیابونش با عسلم راه برم.

 * هیچ اعتراضی به بهشت من وارد نیست، شما هم میتونین بهشت خودتون رو داشته باشین، به پاراگراف بالا که اصلا!، حتی شما خواهر عزیز!.

نظرات 9 + ارسال نظر
فائزه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

آخی چه آرمان شهر زیبایی ساختی برای خودت:)
کاش بشه یه روز تو این بهشت نفس کشید
---------
چرا نمیری ایتالیا؟ یه سرم به استادت میزنی

امیدوارم که بشه،
فک کنم ایتالیا و کلا اروپا به این بهشت من نزدیک هم باشن :دی

مستبد به سکولار چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

پاراگراف اول که خیلی خوب بود واقعا به امید اون بهشت.پاراگراف دوم رو کی گفته من بهش اعتراض دارم؟
بهشتت متکامل تر و البته بهشت نصیبت.

آرزو پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

بابا تو عاشق شدی خبر نداری ...
از هر چندتا پستت یکی مربوط به ماهتِ ...:))
ولی خیلی بینمکِ بهشتت ... شیطنت نداره...:))

آرزو پیشته :))، حرف تو دهن من نذار
خو تو اونطور بهشتی که دیگه هرکار دلمون خواست میکنیم دیگه :)

asal salvariana پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ http://salvariana.blogsky.com



tabloE dge

hamchin beheshti mishe haminjam sakht age bekhaym

امیدوارم یه روز بیاد که تو اینطور بهشتی باشم،
یه روز خوب میاد، اینو میدونم ...

نازنین کیان پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.anti-boy-ghavi.blogsky.com

حیف که به تو احساس دین دارم وگرنه جواب خوبی برات داشتم من نمک نشناس نیستم

روابط رو قاطی نکن، اون ماجرا کاری بود که من میتونستم انجام بدم و حالا هم تموم شده و رفته.
حرفت رو بزن،
رکِ رک!

نازنین جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.anti-boy-ghavi.blogsky.com

میدونی آفرینش من اینطوریه باور کن دست خودم نیست ولی اگه کسی یه کاری برام کنه خودم رو تا آخر عمر بهش مدیون میدونم همه هم منو به خاطر این اخلاقم مواخذه میکنن

اخلاق خیلی خوبی داری،
قدرش رو بدون و اینکه ممنونم به خاطر این اخلاقت.

سارا جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

بهشت قشنگی داری
منم برای خودم همچین بهشتی و تا مدت ها پیش توی ذهنم داشتم ولی الان نمی دونم چرا...؟!!
امیدوارم دوباره بهشت حداقل تصورش تو ذهنم برگرده.

خب برا من این بهشت بعد از انتخابات به وجود اومد،
قبلش به بهشت گل و بلبل بود،
تو هم بهشتت درست میشه تو ذهنت، صبر کن.
----------------------------------
پ.ن:نمیدونم چرا هنوز به این کشور امیدوارم.

only4you جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://only4you.in/links.html

سلام
وبلاگ جالبی داری
دوست داری آمار وبلاگتو بالا ببری (رایگان و بدونه تبادل لینک)
فقط کافیه لینکتو تو سایت ثبت کنی
این سایت در ازای کلیک کاربراش روی لینکها ....

گو!

بهار یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ http://digar.blogsky.com

الان ماهو و عسل دو نفرن؟!!!یعنی؟

نه بابا!
هر دو یکی‌ن، فقط اینطور لوسش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد