نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دانشگاه پرینستون

 * همینطور که داشتم پست قبلی رو میدادم نکات جالبی از دانشگاه پرینستون پیدا کردم، که شما رو به خوندن اون دعوت میکنم.

  • شعار دانشگاه پرینستون اینه : Under God's power she flourishes یعنی شکوفایی در زیر پرتو خداوند
  • ایرانی‌ها یه پرتال تو سایت دانشگاه پرینستون دارند که هنوز در حال تکمیله، اینم آدرسش.
  • این آدرس صفحه اصلی سایت دانشگاه پرینتسونه.
  • سایت دانشگاه پرینستون مثل سایت دانشگاه‌های ایران نیست، فناوری‌های جدید و بروزی توش به کار رفته، ضمن اینکه این سایت تو سایت‌های یوتیوب، توییتر، فیس‌بوک و فروشگاه اَپل حساب کاربری داره.
  • دانشگاه پرینستون یه دانشگاه خصوصیه (مثه دانشگاه آزاد ما :دی).
  • بیشتر از ۷۰۰۰ تا دانشجو، ۱۰۰۰ تا کارمند و ۸۵۰ تا هیات علمی داره.
  • این دانشگاه در ایالت نیوجرزی آمریکا قرار داره.
  • شگون‌نمای این دانشگاه پلنگه (کاشکی گرگ بود :دی).
  • تو سایت اصلی این دانشگاه میتونین فیلم‌هایی رو ببینین که در مورد درس و مشق و اخبار دانشگاهه، این فیلم جالب بید، سرعت دارین ببینید.
  • و اینکه دیگه فهمیدین که دکتر مریم میرزاخانی هم استاد ریاضی هستن اونجا، اینم صفحه ایشون.
نظرات 10 + ارسال نظر
فائزه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

دکتر خیلی تمیز کار می کنی. تو یه آدم بزرگ میشی :)
به این خانم دکتر هم میل بزن. هیچ خجالت نکش

خیلی ممنون فائزه خانم.
بابا ایمیل بدم بهش چی بگم؟، بنده‌خدا خودش اینقد کار داره که ایمیل من توش گمه، زبانم نیست که خیلی قویه :دی

آدمک شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://konj.blogsky.com

اول میخواستم جواب پست قبلی(افکار آنتی زنانه ات) را بدم ولی بعد با خوندن این پست دیدم خودت جواب خودتو دادی!

هیچ توجه کردی چرا شعار دانشگاه پرینستون اینه : Under God's power she flourishes ؟ چرا نگفته he flourishes ؟
حتما یه حکمتی داشته و تجربیات اونام یه چیزایی رو بهشون ثابت کرده! که با تجربیات تو یک کم فرق داره!

ضمنا تو حتما موفق میشی چون ۲ چیز عامل موفقیته یکی انگیزه ویکی تلاش که تو هر دوشو داری. اینکه تو این همه عطش موفقیت داری عالیه و به من ثابت شده آدم (اگر نه به همه اش) حداقل به قسمت اعظم چیزی که میخواد و رویاشو در سر میپرورونه میرسه. ممکنه دیر و زود داشته باشه ولی سوخت و سوز نداره.
به شرط اینکه خسته و ناامید نشی و به کم راضی نشی و حتی در صورت شکست تلاشت رو قطع نکنی و آرزوها و هدفتو فراموش نکنی. و ضمنا همیشه به یاد داشته باشی برای رسیدن به ۱ هدف واحد راههای مختلفی هست پس سعی کن دیدت رو گسترش بدی و خودتو به یکی دو راه محدود نکنی. اگر یکیش به نتیجه نرسید حتما هنوز راه یا راههای دیگه ای وجود داره که ما امتحانش نکردیم.
عجب سخنرانی کردم! چی کار کنم؟ خودت قبلا ازم خواسته بودی.

حالا که طبع توصیه کردنم گل کرده بذار یه توصیه دیگه ام بهت بکنم که هیچ ربطی به این موضوع نداره ولی چند وقته تو گلوم گیر کرده و راجع به گفتنش تردید داشتم: هیچ وقت راجع به یه دسته از آدمها حکم کلی ثابت نکن. پزشکا این طوریند؛ زنها اون طوریند؛ ...
البته فکر کنم این از طبیعت رشته شما نشات میگیره که همیشه دو دو تا مساوی با ۴تاست ولی در واقعیت این طور نیست. یه پست جدید در این رابطه برات تو وبم میذارم.

برای پاراگراف اول هیچ دلیلی ندارم، ولی بدون شک این مونث معنوی بوده :دی

ممنون به خاطر اینکه تو هم مثه خودم به موفقیتم اطمینان داری، این یه جور باعث دلگرمیم میشه. دقیقا اون پست نظر هست (http://porpot.blogsky.com/1389/05/02/post-42) که پسره رو توپ نشسته من باهاش با همین خاطر احساس همزادپنداری میکنم، خودم تجربه کردم چیزهایی رو که فقط آرزوی محضش رو داشتم ولی بهش رسیدم، برای این یکی تلاش هم میکنم، به امید خدا میرسم.

اونوخ من خودم از این آدماییم که واقعا از مطلق حرف زدن خوشم نمیاد، خواهش میکنم این احساس رو نسبت به من پیدا نکنید که آدم مطلق نگریم، در این مورد هم حق با شماست، من چند جایی افتضاح سوتی دادم :دی

ممنون که هستید.

آدمک شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://konj.blogsky.com

آرزو شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://arezuvafaryadhash.blogsky.com

میثم منم میخوام ...

خُ گفتم اونروز که بیا با هم میریم،
گفتی میخوای بری استنفورد،
حالا خواستم برم بهت خبر میدم.

مستبد به سکولار شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

من 100 درصد میگی نه 500 درصد با حرفهای آدمک موافقم.
آرزو می کنم واست که تو مسیری قدم بذاری که به بهشت ختم بشه.

ممنون خواهر جان

پ.نون یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ http://babune.blogsky.com

عددها رو دقت کردی؟ هر ده دانشجو بیش از یک استاد دارن!!!

مفهوم هست تفاوت؟ آدم کله‌ش سوت می‌کشه!! امکانات دیگه تفاوتش از این هم بیشتره :(

دقیقا وقتی داشتم می نوشتم میخواستم بگم اینو، گفتم شاید تو دانشگاه ما استاد کمه، اینه که نگفتم تا آبرو ریزی نشه.
تعداد کارکنان رو ببین!
دقیقا دانشگاه‌ش از نظر جمعیت دانشجو با دانشگاهی که الان توش هستم فرقی نمیکنه، ولی کیفیت!!!

آدمک یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://konj.blogsky.com

راستی یه سوال؟ به نظرت کدوم وبلاگم بهتره؟

فعلا که بلاگ‌اسکای راحت‌تره،
هم از نظر کامنت دادن و هم اینکه ۳۰۰ مگ فضایی که میده،
البته بستگی به راحتی خودتون داره.

سعید یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.bimeh.blogfa.com

اززندگی چه میخواهید؟؟؟

یک کار با پتانسیل درآمدی بالا؟

داشتن آینده ای مطمئن؟

محلی که با پس اندازهای کوچک بتوانید اندوخته بزرگی داشته باشید؟

نگران تاثیر تورم بر اندوخته هایتان نباشید؟

با پرداختهای کوچک پوشش فوت .حادثه و بیماریهای خاص داشته باشید؟

بازنشستگی مطمئن وبا دریافتی بیشتری از بیمه تامین اجتماعی داشته باشید؟

انعطاف در پس انداز و تعیین سرمایه داشته باشید؟

آیا میدانید بیشتر ثروتمندان جهان با

فروش بیمه ثروتمند شده اند

بیمه عمر وسرمایه گذاری بیمه پارسیان تمام این امکانات را فراهم نموده است

شما با پرداخت ماهانه 50000تومان میتوانید بعد

20 سال صد میلیون دریافت کرده یا حقوق ماهیانه بگیرید



میتوانید20میلیون پوشش

فوت و60 میلیون پوشش

حادثه و6میلیون بیماریهای

خاص بگیرید



ومزایای دیگر....

اگر این بیمه نامه را از نمایندگی ما خریداری کنید علاوه

بر مزایای فوق میتوانید در طرح پلن کارمزد ما که بصورت

شبکه ای طراحی شده شرکت کنید وبا پیشنهاد خرید

این بیمه نامه به 3نفر در 14 سطح به درآمد میلیاردی

برسید

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید09195387317

مطمئن باشید که مشاوره با ما هیچ ضرری برای شما نداشته ونوید آینده ای درخشان برای شماست

[ بدون نام ] جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

زنده باد مریم میرزاخانی استاد بزرگ

زنده باد!

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

ازخانم میرزاخانی ایمیلی آدرس سایتی ندارین؟؟؟

سلام.
نه متاسفانه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد