نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کپی بهتر از اصل

 * دیدین بعضی وقتا یکی میاد یه کاری که قبلا یکی دیگه انجام داده رو انجام میده و بهتر از اون اولی میشه؟، مثلا آهنگ‌ها از این دسته‌ان، یکی میاد میخونه بعد یکی رمیکسش میکنه واقعا از ورژن اصلیش قشنگ‌تر میشه.

 * آدما هم اینطورین؟، مثلا یکی یه راهی رو بره بعد اونی که بعد جا پای اولی میذاره بشه بهتر از اون؟

 * به نظر من راهی که انسان‌های موفق رفتن به راه خیلی روشن شده‌ست برای بقیه.

 * چقدر اینجا مرجع ضمیرا عجیب شدن :دی

 * آهنگ رمیکس همه چی آرومه از حمید طالب‌زاده رو از اینجا دانلود کنید، واقعا آهنگش قشنگه.

نظرات 5 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://gamaj.blogsky.com

ولی همیشه اون اصلیه اس که واسه آدم خاطره انگیزه

قبول دارم.

آدمک یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://konj.blogsky.com

من که اون آهنگ اولیه رو بیشتر دوست دارم. آخه به نظر من مهمترین ویژگی اون آهنگ آرامشی بود که به آدم میداد. با شنیدن این یکی تپش قلب گرفتم. یاد کارای عقب افتاده ام افتادم

بابا اون یکی آدم خوابش میگیره!
تو این رمیکسه دیدی اولش میگه let's dance من عاشق این گفتنشم
از ثانیه ۱۹ تا ۵۰ هم که عالیه!
بیشتر من از آهنگش خوشم اومده تا خوندن یارو
ضمن اینکه این آهنگ میتونه یه محرک برا انجام دادن کارات باشه

آدمک یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://konj.blogsky.com

ولی با این موافقم که گاه کپی بهتر از اصل میشه.

من میگم . . . یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
لینک را به صفحه اصلی وبلاگ ندهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

مرجان چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

خوشمان نیامد! فقط برای ماشین خوبه. اون قبلیه آرامش داشت

ای بابا!
آهنگ به این قشنگی،
یه ذره فکر کن شاید خوشت اومد (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد