نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

گرایش سیاسی من

 * این پست اصلن سیاسی نیست، من تو این سایته به سوالاش جواب دادم و گفت که گرایش سیاسیم اون نقطه قرمزه تو نمودار بالاست. گرایش سیاسیم چیزی در حد گاندیه.

 * من گرایشم چپِ آزادگراست.

 * اونوخ من با این اعتقاداتم چرا از چه‌گوارا خوشم میاد؟ :دی

نظرات 4 + ارسال نظر
شارژ 2000 تومانی ایرانسل به قیمت 1690 ت یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.tejarate-interneti.blogfa.com

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید ؟
می خواین شارژ 2000 تومانی ایرانسل رو با قیمت 1690 تهیه کنید ؟
پس همین الان وارد فروشگاه بشید و شارژ خودتون رو خریداری کنید
کلیه کارتهای عضو شتاب پذیرفته می شوند

شارژ 2000 تومانی ایرانسل به قیمت 1690 ت یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.tejarate-interneti.blogfa.com

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید ؟
می خواین شارژ 2000 تومانی ایرانسل رو با قیمت 1690 تهیه کنید ؟
پس همین حالا وارد فروشگاه بشید و شارژ خودتون رو خریداری کنید
کلیه کارتهای عضو شتاب پذیرفته می شوند

مهدی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://norm.blogsky.com

سلام...
خوبه...
اکثرا مثل تو هستن...
اما نمیتونن باشن!!!

سلام
خوب تو حزب من باشن بعدن درست میشیم با هم :))

آرزو دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

امتحان میکنم منم ...

اگه تو جبهه من بودی بگو با هم یه حزب تشکیل بدیم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد