نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

موهتاد

 * از شنبه دیگه که دیگه خونه نیستم و مجبورم از سایت دانشگاه استفاده کنم برا اینترنت و اینا، یه سوال رو برام از الان ایجاد کرده، چطوری دکتر خودم رو بروز کنم؟!؟. این سوال از اونجایی ناشی شده که دوست ندارم شناخته بشم به صورت عمومی، از طرفی موهتاد هم شدم به اینجا )): اینه که نمیدونم چیکار کنم.

 * یه فکر نسبتا خوبی که هست اینه که لپ‌تاپ بگیرم، بعد لپ‌تاپ به دردم نمیخوره!، من روزی ۲ خط کد میخوام بنویسم و یه چهارتا ایمیل جواب بدم و ۸ تا پست بذارم تو دکتر خودم و میپل و اینا یاد بگیرم و کار کنم و ...، یعنی نیست که خیلی زیاد بخوام کار کنم که دو تومن پول بی زبون رو بدم لپ‌تاپ بخرم.

 * نمیشد این سایت دانشگاه هم مثل کافی‌نت بود و حفاظ گذاشته بودن برا حفظ پریویسی آدم؟!؟ مملکتی داریما ((:

نظرات 4 + ارسال نظر
آدمک یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

آخ آخ اصلا دکتر اگه لپ تاپ نداشته باشه براش افت داره!

(بین خودمون باشه ها ولی من خودم هم هنوز لپ تاپ ندارم.)

اینطور میترسم تو کلاسش بمونم و به خودش نرسم :)

شما دیگه چرا خُ؟ :))

مرجان یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

خب یه لپ تاپ ارزونتر بخر. مجبوری مگه؟!
بعدشم که منم به آپات عادت کردم. حالا چه کنیم؟
بعدشم که تو که پست سیاسی نمیذاری که بخوای نگران باشی.
بعدشم که اونا انگشتای خودته؟!
بعدشم که یه فکری وردار دیگه. نمیشه که دوستاتو ول کنی!
بعدشم که با موبایلم میشه آپ کرد.

خب مشکل تو پول دادنش نی، مشکل اینه که به دردم نمیخوره خُ :)
بعد من خودمم عادت کردم،
بعد ترسی ندارم، کلن نمیخوام شناخته بشم، میخوام آزاد باشم،
بعد نه انگشتای من از این بلندتره :))،
بعد منم همینو میگم که، نمیخوام دوستامو ول کنم،
بعد خیلی سخت میشه اونطور، فایده نداره.

Sajjad MLBK دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

inam adress dashi

http://www.4shared.com/audio/8ui9ktbT/Sajjad_MLBK__Natars_005_Demo.html?cau2=403tNull

khoobe?

مرسی :)

هانیه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

خب میتونی اول متنو تو ورد بنویسی بعد بذاری تو وبلاگت تا کسی نفهمه
(چه ایده ی توپی دادم نه؟) ;)

خ مشکل از نوشتن که نیست، مشکل از اینه که من فی‌البداهه آپدیت میکنم :دی بعد وقتی بخوام آپ کنم مزاحم دارم (:
مرسی به خاطر پیشنهاد ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد