نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

خسته‌م من!

 * امروز از سر صبح که برا نماز بلند شدم، رفت نونوایی و بعد رفتم شرکت برا ضبط پسته و اینا و همینطور تا الان که در خدمت شما هستم دارم میچرخم، یعنی الان دارم میمیرما!.

 * آهنگ جواد یساری هست که میخونه: خسته‌م من!، خسته‌م من!، مثه مرغ بال و پر شکسته‌م من، سال‌ها کنج قفس نشسته‌م من :)) الان این تو ذهنم داره خونده میشه :دی

 * خدایا خودت به پسته‌های امسال برکت بده، امسال من یه سانتافه بیشتر نمیخوام :)) حالا دیگه اگه کَــرَم خودت بیشتر بود اون دیگه جای شکر بیشتر داره :دی اگه ندادی هم مشکلی نیست عشقی :-* سلامتی باشه، همه اینا پیدا میشه اسمایلی بابام :دی.

نظرات 6 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

اتفاقا دیشب یه عالمه پسته زدم تو رگ جات خالی

خوش به حالت،
من که اصلن پسته گیرم نمیاد اینجا :))
اصن پسته چیه؟ :دی

آرزو دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://arezuvafaryadhash.blogsky.com

ای جان بچم چقدر کار میکنه ...
راستی بچه زیارت قبول...

مرسی مامان بزرگی، فقط تو منو درک میکنی :))
خدا قبول کنه :)

بهار سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

آخی چه پسته های نازی!
چه هنری شدن!!!
ولی آهنگ به این باحالی میاد تو ذهنت کلا خستگی ات در میره دیگه:دی

مرسی (:
به نظر خودم برا تبلیغ خوبن اینا :دی
آره، نیست که صدای خیلی دلنشینی !!! هم داره ((:

آدمک سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

پس شیرینی محصول پربار امسال و سانتافه فراموش نشه

ای بابا، شما که خودتون دستتون تو کاره دیگه، شیرینی چه قابل داره ((:

آدمک چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ http://konjj.blogfa.com

شیرینی هم تا یه جایی قابل ندار وقتی چند تا شیرینی ناقابل رو هم جمع شه بالاخره یه زمانی قابل دار میشه دیگه! مگه نه؟!
نمیدونم تو ریاضی (یا شاید هم منطق و فلسفه ) به این اصل چی میگن (همین اصلی که جمع اجزاء ناقابل ممکنه بشه یه کل چشمگیر) ولی حتما یه اصلی براش وجود داره دیگه.

دقیقن اینی که شما میگی اگه نباشه یه تناقض رو تشکیل میده، یه مثال میزنم:
-شما به یه دونه گندم میگین خرمن؟
--نه
-اگه به یه دونه نمیگین، پس به ۱+۱ دونه هم نمیگین، پس به ۲دونه گندم هم نمیگین خرمن، پس به ۳ دونه گندم هم نمیگین خرمن، ...، پس به ۱ میلیون دونه هم نمیگین خرمن #تناقض (:
به این میگن پارادوکس توده‌ای (یا Sorites Paradoxes).

حالا با این وصف که شما فهمیدین نباید همینطور جلو رفت،‌ باشه اصن شیرینی چه قابل داره ((:

هانیه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

ها ای ضبط پسته که گفتی..ای یعنی چه؟

کتابی‌ها :دی بهش میگن کارگاه ضبط و فرآوری پسته،
بعد ما بی سوادا بهش میگیم شرکت پسته (:
حالا تو این شرکت ضبط پسته (به اختصار همون شرکت) پسته رو با دستگاه پوست میکنن، توچین میکنن، خشک میکنن، میکنن تو گونی، میدن دست مشتری، پولاش رو میگیرن، میشمورن، اگه بچه‌شون هم گفت که پول میخواد میزنن تو دهنش تا اینقدر بی چشم و رو نباشه ((:
همین دیگه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد