نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

خوشگل و اسمش :دی

 * امشب دوستم اومده بود در خونه کارم داشت، بعد داشت می‌گفت که از مراغه زنگ زدن که دوره نجوم آماتوری رو قبول شدی و قرار شده براش مدرک رو بفرستن، بعد می‌گفت که من از این دوره نجوم فقط تئوری‌ها رو یاد گرفتم و هیچی از آسمون و اسم ستاره‌ها و اینا نفهمیدم، در همین حین خطاب به اون استاداشون گفت که: "بابا تو چیکار به اسمش داری؟، نگاه به خوشگلیش کن"، وقتی داشت اینو می‌گفت یه خانومه از کنارمون رد شد، بهش گفتم ابوالفضل کارت در اومد، فردا میرن میگن پسر فلانی و پسر فلانی میرن دنبال دخترای مردم، بعد دلیلشون هم این بوده که داشته برا فلانی می‌گفته که تو چیکار به اسمش داری، خوشگلیش رو نگاه کن ((:

 * جدی خیلی راحت میشه چیزی رو بد برداشت کردا، دیگه خدا خودش به آدم فهم عنایت کنه :دی.

نظرات 7 + ارسال نظر
الیاس سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.news110.ir

سلام خسته نباشید وب خوبی داری خوشحال میشم بهم سربزنی واگر مایل بودی تبادل لینک کنیم منو به اسم جدیدترین خبرهای روز لینک کن و بگو با چه اسمی لینکتون کنم؟

مرجان سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

اونش که بماند. دختره رو بگو چه اعتماد به نفسی پیدا کرده حالا

آره ((:

الدان چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://macloren.blogsky.com

دنیا طویله ایست اندرونش همه خر,من خر,توخر,همه خر,پس هر که به تو گفت خر بدان از روی نادانی گفته است خر
(دکتر شریعتی)

عجب خر تو خری شد ((:

الدان چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://macloren.blogsky.com

ببخشی مثل اینکه سوتی دادم.اصلاح می کنم:
دنیا طویله ایست اندرونش همه خر,من خر,توخر,همه خر,پس هر که به تو گفت خر بدان از روی خریت گفته است خر

این یکی دیگه خر تو خرترتر شد ((:

vo0ro0jak۶۶ چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

منم موافقم که راحت میشه بد برداشت کرد.
و اما جواب کامنتت:
چشم درک میکنم.ولی برای خیلی ها هم آرزوه

مرسی
تو آرزو بودنش شکی نیست ولی اگه دو طرفه باشه، هیچ وقت (یا اکثر وقتا) نباید جانب عقل رو از دست داد (:

هانیه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

جدا همینطوره
خودمونم خیلی وقتا از همین برداشتا میکنیم متاسفانه

بله دقیقن،
حالا یکی از ابزارهایی که میتونه جلوی این برداشت رو بگیره دینه، البته دین اصیل (:

بهار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

خوب بستگی داره شنونده فکرش کجا ها کار کنه!!!
وگرنه از ترک دیوار هم میشه برداشت اونجوری کرد

درسته! خیلی وقتا باعث میشه آبروی طرف هم بره. واقعن خیلی باید مواظب بود.
تـَـــرَک رو خوب اومدی (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد