نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دلتنگم

 * فردا صبح راه میفتم میرم به شهر مقصد برا تمیز کردن خونه و اینا که ایشالا تا شنبه آماده بشه.

 * این آخرین آپدیتمه و تا شنبه بروز نمیشم (: مواظب خودتون باشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

به سلامتی ایشالا. take care a lot. ما نیز دلتنگ میشویم.

سلامت باشید؛حتمن :)؛منم.

مدیر مرکز پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

شهر مقصد ؟ تا حالا اسمشو نشنیدم...!
انشا الله به سلامتی ...

اینکه چیزی نیست،
منم تا حالا نشنیدم :)
سلامت باشید.

نهال پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

آخی پس تو هم شهرستان در میخونی !کدوم شهری ؟

اوهوم، شهر اکبرشاه.

بهار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

ببین یه شهر مقصد نوشتی همه را کنجکاو کردی
خوب اسمشو مینوشتی و همه را راحت میکردی:دی
ایشالا که به سلامت برسی و ترم خوبی و شروع کنی

خب من اگه بگم رفسنجان درس میخونم که پرویسیم میره زیر سوال :)) پس نگفتم :دی
سلامت باشی شما و ممنون بابت دعا (:

صفورا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام
حالا شهر مقصد کدوم شهر هست؟

سلام.
شهری که برای رسیدن انتخاب میشه :دی

آدمک پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

اوه! نمیدونستم شهرستان درس میخونی!
پس طفلک مامان و بابات چه قدر امسال تنها میشن.

آره دقیقن!
منم از این بابت خیلی ناراحتم ):

دلارام پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

درس خوندن تو شهرستان باید سخت باش
من با خدا قرار گذاشتم تا وقتی تو ایرانم تو همین تهرون درس بخونم عمری حاضر نیستم برم شهرستان

سخت هست ولی خب چیزایی هم داره که درس خوندن تو شهر خودت نداره (:
حداقلش خیلی چیزای جدید یاد میگیری (از سر ناچاری البته :دی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد