نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کشتی با آمار

 * این آمار اصلن خره، اصلن خیلی خره، دو ساعته دارم میخونم دریغ از فهمیدن یه کلمه، اصلن حالا که اینطور شد خیلی خیلی خیلی خره.

 * یه دفه میاد یه جامعه میگیره بعد از این روش حل میکنه، دوباره همون جامعه رو با همون سوال رو با روش عکسش حل میکنه، یعنی یه درس تخیلیه‌ها برا من. دقیقن باهاش کشتی میگیرم، مگه میذاره با هم دوست باشیم!؟

 * یکی از همین دانشمندای آمار میگه که ۳ نوع دروغ وجود داره: ۱) دروغ ۲) دروغ خباثت‌آمیز ۳) آمار.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

توأم بیکار بودی رفتی این رشته !؟

تازه داره خودش میگذره (:
به‌به! به‌به!

بهار جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

فکر کنم باید گزینه ۴ هم اضافه بشه:
۴) ریاضی

کفر میگی؟ ((:

مرتضی شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

واقعاْ اینو قبول دارم که آمار خیلی خیلی خره!!!!

خیلی خیلی خیلی خیلی حتی خیلی خره ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد