نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ساعتیسم

 * من به شخصه به بستن ساعت هیچ علاقه‌ای ندارم، چون دست آدم رو سنگین میکنه، یه جورایی حس بدی داره ساعت، مثه دست‌بند‌زده‌شدن به دسته.

 * ولی میگن که ملت رو آدم تاثیر میذارن راست میگن (نظر شما چیه؟) اینه که میگم یکی از این ساعت‌هایی که عکسش این بالا هست بخرم، حداکثر اگه خوشم نیومد میندازم سطل آشغال و صداش رو هم در نمیارم ((: قیمتش هم حدود ۱۱ تومنه (هر چند از چین وقتی وارد میشه دونه‌ای ۲ تومنه).

 * اینم لینک خرید اینترنتیش.

 * البته من هنوز درک نمیکنم که چرا به این نوع ساعت میگن شیک و مدرن!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آدمک جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ http://konjj.blogfa.com

به نظر من آدیداسش خیلی بهتر بود.

خوبه، من هنوز سفارش ندادم ؛)
آدیداس سفارش میدم پس.

بهار جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

خوب اسپرته دیگه!
بستگی داره کلاسیک بپسندی یا اسپرت
ولی به نظر من حالا که همه ساعتو از روی گوشی نگاه می کنن٬ دیگه کاربرد ساعت فقط شده یه کاربرد تجملی

من هنوز نمیدونم از چی خوشم میاد :دی
۶۰ درصد همینه! من وقتی گوشی دارم دیگه چه احتیاجی به ساعت و اینا دارم؟ ولی خب دیگه سفارش دادم (:

مرجان جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

این ساعتا رو با ساعتای مارک ویولت مقایسه کن تا ببینی چرا میگن مدرن. شاید شیک نباشه حالا ولی مدرنه. منم چند وقتیه تو فکر اینم که برم ساعت بخرم. همیشه از رو گوشیم نگا میکنم. اما الان تو فکر ساعتم. بیا با هم بخریم بهمون تخفیف بدن

یا مثلن ساعتای سکو۵ ((:
بعد دیر گفتی دیگه، من سفارش دادم :/

بهار جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

چقدر جو تبلیغات زود روت اثر میذاره
جدی جدی سفارش دادی؟!!!

هنوز بدتر ((:
بله بله :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد