نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

سکوت

 * نمیدونم آهنگ سکوت از‌ آلبوم سکوت محسن یگانه رو شنیدین یا نه! اگه نشنیدین از اینجا دانلود کنید و گوش کنید!

 * آهنگ با یه سبکه کاملا زنده اجرا شده، یه سبک دنس خیلی باحال. مثلا شاید مثه این. مهم‌ترین ویژگی که تو این آهنگ (و کلن همه‌ی آهنگ‌های محسن یگانه) هست فریاد زدنشه، ادعا میکنم که هنوز نتونستم کسی رو پیدا کنم که ناله‌هاش اینقدر بدون نویز و تر و تمیز باشه (حتی حمیرا هم تو این حد نیست :دی). اولین بار اینو تو آهنگ خودکشی که با محسن چاووشی خونده بود فهمیدم (کشف بزرگ!!).

 * نمیدونم بهش چی میگن، ولی این هوایی که تو آهنگ میچرخه خیلی خیلی انرژی داره، بعد گوپس گوپسش هم اصلن روی اعصاب نیست (بر عکس خیلی از آهنگ‌ها).

 * خلاصه اینکه اگه پول دارین برا حمایت از محسن یگانه این آلبوم رو از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی بخرین، اگه هم ندارین خب گوش ندین دیگه ((:

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

خودت لینک میدی خودتم آدرس خرید:دی
بعد این تحیلیاتم خیلی باحاله

(:
مرسی مرسی.

مرجان جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

از صدای محسن یگانه خاطره بد دارم. برای همین ازش بدم میاد. این آهنگشم برای دخترعموم و خواهرم دانلود کردم اما هیچوقت گوش ندادمش. حالا شاید یه بار گوش کنم ببینم عروس تعریفیه یا نه !

خب تقصیر بنده‌خدا محسن چیه که تو تو خاطره‌های بدت صداش رو گوش میدی (: بعد گوش کن، ارزش داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد