نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تجاوز به حریم شخصی

 * دوستم یه چیزی رو بهم الان گفت که واقعا دیگه شاخ نزدیکه که از کله‌م بزنه بیرون!. دوستم (به اسم A مثلن) میگه یه دوست (مونث) داره (به اسم D مثلن)  که باهاش دوسته و اینا، بعد حالا یکی میخواد رابطه این دوتا رو بهم بزنه (به اسم F مثلن) ، برا این کار وقتی این دوست من (A) میاد مثلا اس‌ام‌اس میده به یکی از دوستاش که مثلا بیا فلان جا، اون طرف (همون F) به D دقیقن میگه که A چی گفته و چی شنیده و اینا! یعنی تحت کنترل بودن کامل!

 * ببینید من اصلن نمیتونم درک کنم که چطور این دختره (F) اینا رو می‌فهمه، چون یه دانشجو در حد دستگاه قضا هم مثلن نیست که بخواد حالا به صورت غیراخلاقی به مکالمه‌ها گوش کنه و اینا!؛ یعنی واقعا برا من این غیرقابل درکه!

 * من چون A داشت باهام درد و دل میکرد، فقط بهش توصیه کردم که رعایت تقوا و حدود الهی کنه :دی و بعد خیلی فکرش رو به این مشغول نکنه (میگه حدود یک ساله که اینطوره)، ولی الان خودم فکرم مشغول شده که این F چطور این کار رو میکنه!

 * چیزی به ذهن شما میرسه؟

نظرات 9 + ارسال نظر
الدان چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://macloren.blogsky.com

سلام
این یه روی سکه نه ببخشید یه روی تاسه(یه حالت از 6 حالت)
حالته دیگه اینه که A بهت شک داره الکی میگه کاره F اه.
حالته دیگه اینه که DوF آ رو سر کار گذاشتن.
حالته دیگه اینه که خال میبندی(فکر نکنم) ما رو سر کار گذاشتی
حالته دیگه اینه که f نیته خاصی نسبت به تو داره چون میدونه تو با a درد دل میکنی.یه جوری کمبود احساسات داره شاید تنها فرزند دختر خونس.
6.اما عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرف دلتو بزن
اما حالت بعدی اینکه تو F رو دوست داری این کامنتو گذاشتی که با استفاده از نظر ما شخسیت خودتو بسنجی
6حالته دیگه مونده چون جهان موازیه یعنی من فکر میکنم حالته 1 پیش میاد جهان دیگه حالته 5 پیش میاد
جدی نگیر دارم چرتو پرت میگم........19

سلام (:
بابا این من که نیستم، دوستمه! کلن همه ی استدلالات رفت الان زیر سوال :دی
دوباره تلاش کن ((:

مرجان چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

من داستانو نفهمیدم

این کنه چیزی نیست،
خیلی ها نفهمیدن!
یه هوش عالی میخواد چون :دی

مرجان چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

خب تو مگه نمیگفتی من آی کیوئم ؟ پس هوش دارم دیگه.

آی کیو یکی از جنبه های هوشه (:

الدان چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ http://macloren.blogsky.com

خودت که خودتی a دوستته.dدوسته دوستته,f هم خانوم مزاحم.
بابا مگه نگفتی a دوستته

هوشمو زیر سوال بردی

خب استدلالت رو تصحیح کن دوباره بفرست برا داوری ((: اسمایلی ISI

مرجان پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

ایشون با این داستانش هوش همه رو زیر سوال برده

نه خو،
من که فهمیدم چی به چیه!

مرتضی پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

ببین دکتر قضیه روشنه!!!
این یارو F اه احتمالاً به A اه علاقه داره و از سر حسادت نمی خواد که A با F بگرده!!!
برای همینم برای A و D بپا گذاشته!!!
و میخواد میونه اشون رو بهم بزنه!!!

یا این که این یارو A اه خیلی شوته و در معرض دید عموم با D قرار می ذاره!!!

اون خط اول دقیقن سرمنشا قضیه ست.

و اینکه اون دختره F تو یه شهر دیگه ست، در ثانی دوست من میگه حتی اس ام اس هاش رو هم میتونه بفهمه.

الدان پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://macloren.blogsky.com

ایول به داش مرتضی .این درسته

ایول ایول،
داش مرتضی رو ایول (:

سارا یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

یا طرف از دوستای A اخبار رو دریافت می کنه! یا علم غیب داره!
یه مدت بیاد چرند تحویل تمام دوستان بده تا ببینه اون چه خبری رو بهD می رسونه!

فکر خیلی خوبیه،
3 امتیاز مثبت براتون (:

سارا یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ

الان نظر دوستان و خوندم به این شکل در اومدم!

من از همون اولش این شکلی بودم :
((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد