نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ساعت به وقت تنهایی

 * چون فردا عصر ساعت 3 دکتر افشین کلاس اضافه گذاشت، این شد که الان نرفتم خونه بابام و اومدم سایت فنی، بعد شروع کردم به چرخیدن تو اینترنت و اینا، حالا یه مشکلی ایجاد شد که عزمم رو جزم کردم یه لپ تاپ بگیرم.

 * امسال که پول ندارم، سال دیگه هم برا پولام برنامه ریختم، میشه سال بعدش، حتما یه لپ تاپ میخرم ((:

 * بدبختی اینه که هنوز هم حس میکنم به دردم نمیخوره، ولی به قول شیخ (یکی از دوستام) لپ تاپ نتیجه تنها شدن در عصر ماست، اون میگه که همه چی در عصر حاضر به سمت تنهایی پیش میره، مثل موبایل، لپ تاپ، ماشین و ... . خلاصه اینکه با این منطق من به یه لپ تاپ نیاز دارم، ولی با منطق خودم چون تنهایی رو دوست ندارم نه!! :دی

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

چه استدلال جالبی داشته این دوستت!
راست میگه توی عصر جدید حریم آدما داره خصوصی تر میشه
برخلاف این که تصور میشه اینطوری نیست
مثلا ما هر کدوم یه وبلاگ داریم که حتی شاید نزدیکترین دوستامون ازش بی خبرن
یه گوشی که به سختی حاضریم کسی به مطالب داخلش دسترسی پیدا کنه و به جوونمون بسته است و یه لپ تاپ که دیگه روی دست همه اینا بلند شده

واقعا هم اصلن خوب نیست،
از بین رفتن صمیمت خانواده ها؛
اصلن دوست ندارم اینو.

آدمک چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

به نظر من بد نیست که مااین چیزهای شخصی رو داشته باشیم. این به معنای تنهاتر شدن ما نیست. قدیمی ها هم همین حالتو داشتن ولی چون موبایل و لپ تاپ و اینا نداشتن همه چیزو میریختن تو دلشون و اونجا بایگانی میکردند که به نظر من این بدتره. چون دل آدم یه روز ظرفیتش پر میشه و عواقبش به مراتب بیشتره!
بعد هم به جای این که حرفاشون تو وبلاگشون بنویسن با در و همسایه میزدن که بعد بحث ۱ کلاغ ۴۰ کلاغ و غیبت و هزار مشکل دیگه پیش میومد ولی اینجا نه تنها این مشکلات کمتر پیش میاد تازه آدم دوستای جدید پیدا میکنه و طیف دوستای آدم و تنوعشون بیشتر میشه...
من ۲ساله هر سال میگم سال دیگه لپ تاپ میخرم ولی...
دنبال یه نوع سبک و جمع و جور میگردم. کسی میتونه کمکی بکنه؟

اینی که شما میگی هست،
ابزارها راحت کردن کارها رو،
ولی این باعث نمیشه که تنهایی که داره ایجاد میشه رو تکذیب کنیم،
متاسفانه داریم تنها میشیم.

من یه مدل HP دیدم که میخوام برا خواهرم بابام پول بده بخرم :D،
مدلش رو میپرسم و میگم بهتون.

آدمک چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

ممنون.

خواهش میکنم.

مرتضی پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

چه عاشقانه نوشت شریعتی: که من تو را دوست دارم و تو دیگری را و دیگری دیگری را در این میان همه تنهاییم.

ببین دکتر من با این نظر که گفتی با لپ تاپ آدما تنها تر میشن رو اصلاً قبول ندارم!!!
به نظر من آدم با زیاد شدن وسایل رفاهیش احتیاج بیشتری به برقراری ارتباط پیدا می کنه.

ببین من نیاز رو رد نکردم،
انسان ها با اینکه نیاز دارن، دارن تنها تر میشن،
و این درده.

آرزو پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

من هنوز به نتیجه ی داشتن لپتاپ نرسیدم ...
چختر پسر ..؟؟؟

منم همینطور،
ولی بعضی وقتا به شدتی بهش احتیاج پیدا میکنم که واقعا پشیمون میشم که ندارم (:

چختر یعنی چی؟

مرجان پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

ان شاء الله خداوند به شما قدرت تصمیمگیری عنایت فرماید

ان شا الله تعالی!
مرسی بابت دعا.

یلدا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://taranomdelha.blogfa.com

هانیه یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

راست میگه دوستت
یکی از بچه های خوابگاهی میگف تا وقتی لپ تاپ نبود میشستیم دور هم گل میگفتیم..حالا هرکی پای نوت بوک خودش داره یا بازی میکنه یا چت!!
ولی کلا داشتن یه شیئ شخصی خیلی خوبه

بله بله!
دقیقن به همین علت من لپ‌تاپ نمیخرم،
نه پول خرج میشه و نه دوستات رو از دست میدی،
اسمایلی انکار نیاز (:
بعد من موافقم،
به شرطی که فرهنگش هم باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد