نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

وقایع اتفاقیه - 30 مهر

 * دیروز پنجشنبه، 29 مهر کلاس جبر خطی ساعت 3 بعد از ظهر تشکیل شد، چیز خیلی خاصی در پی نداشت به جز دو تعریف که من خیلی خیلی باهاش حال کردم، دو تعریف در مورد پایه یک فضای برداری :

  • پایه یک مجموعه ماکسیمال مستقل خطی است.
  • پایه یک مجموعه مینیمال مولد فضاست.

 * دیشب هم دیگه رفتم تو خوابگاه کنار بچه ها، آقا گفتن تو مسجد شام میدن، دیگه دعا کمیل هم نصیبمون شد دیگه (: خیلی جاتون خالی.

 * امروز جمعه 30 مهر کلاس جبر خطی ساعت 9 صبح تشکیل شد و خیلی هم خوب بود، کلن فکر کنم جمعه رفتن سر کلاس هم خیلی خوبه، حس کردم دانشجوی دکترام :دی (حالا دانشجوهای دکترا هم جمعه سر کلاس نمیرن، والا!).

 * بعد از کلاس فقط سرویسی که ملت رو میبرد نماز جمعه میومد تو شهر، این شد که توفیق اجباری نصیب شد و منم رفتم نماز جمعه ((: جاتون خالی بود خلاصه :دی

 * من هر چی این چند روز ثواب کردم به خاطر دکتر افشینه که روال عادی زندگی منو ریزونده به هم. خلاصه خیلی خوب بود.

نظرات 13 + ارسال نظر
فائزه جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

وایییی چقدر ثواب کردی دکتر
التماس دعا

اگه خدا قبول کنه (:
محتاجم به دعا، چشم حتما.

الدان جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://macloren.blogsky.com

من فقط واجباتو انجام میدم بیشتر از اون از دستم بر نمیاد

خیلی خوبه،
بهترین راه برای رسیدن به خدا همینه.
من تو انجام بعضی از واجبات هم موندم.

بهار جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ


این همه دعا می کنی که جو حدیث و امام میثم میگیرتت دیگه:دی

ـــــــــــــــ
بعد این دو تا جمله که اولش گفتی یعنی چی؟!!!

من خیلی وقته که امام میثمم ((: حدیث هم زیاد دارم تازه.

کدوم دو تا جمله اونوخ؟

مرتضی جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

دکتر دعا قبول!!!
هفته دیگه که رفتی برای ما هم دعا کن!!!

خدا قبول کنه بابا!
چشم، اگه رفتم البته.

آرزو جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

دکتر بگو یه ذره شم به پای من بنویسن

اصلن همه ش مال شما (:

مرجان شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

بهار شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

پایه یک مجموعه ماکسیمال مستقل خطی است.
پایه یک مجموعه مینیمال مولد فضاست.
ــــــــــ
اینا یعنی چی؟!!! که اینقدر باحال بودن به نظرت؟!

ببین ما تو جبر خطی میایم یه مجموعه‌ای شامل چندتا موجود به نام بردار فرض میکنیم،
حالا بعضی از این موجودات میتونن مادر باشن و این فضا رو تولید کنند :دی ما به اینا میگیم پایه،
به صورت کلی پایه رو یک مجموعه مستقل خطی فرض میکنیم که بتونه فضا رو تولید کنه،
شاید بگی مستقل خطی چی؟، مستقل خطی یعنی اینکه هیچکدوم از جمع اون چندتای دیگه به وجود نیامده باشن.
حالا دکتر افشین یه تعریف گفت که من تا حالا هیچ جا نخونده بودم، اون گفت یه مجموعه ماکسیمال مستقل خطی پایه‌ست، چون مجموعه مستقل خطی حداکثر میتونه اندازه بعد فضا عضو داشته باشه. ماکسیمال یعنی بزرگترین (دقیقش میشه اینکه اگه چیزی از اون بزرگتر بود خودش باشه :دی).
از اونطرف اومد گفت که یه مجموعه مینیمال مولد پایه‌ست، این یعنی اینکه بین این تعداد زیاد مجموعه که ما میتونیم در نظر بگیریم، اونی که کوچیکتره پایه‌ست.

زیباست، نه؟ (:

فاطمه قاضی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://aghooshemarg.blogsky.com/

سلام
خیلی برام جالبه که اینقدر به جبر خطی علاقه داری... من ترم پیش جبر خطی رو با ۱۵ پاس کردم ...البته درس خیلی فرراریه و این ترم که تحقیق در عملیات دارم و پیش نیازش جبر خطیه خیلی قسمتها رو فراموش کردم ... البته اینطوری که شما به این در س علاقه داری به نظرم تو تحقیق هم مشکلی نداشته باشی ...
تو وب انجمن ما ( http://anjomaneriazi.blogsky.com/)نظر گذاشته بودی و وقتی اومدم تو وبت خیـــلی تعجب کردم می دونی چرا ؟؟؟؟
چون منم متولد ۲۷ دی ۶۸ هستم هه هه
موفق باشی ریاضی دان :)

سلام
خب جبر خطی در مقابل درسی مثل آمار یا دیفرانسیل یه درس واقعا بهشتیییییه، البته استاد هم خیلی تاثیر داره‌ها، بعد من تحقیق رو هم فکر کنم دوست داشته باشم (:
بعد بیا همزاد شدیم رفت :دی بعد شما خیلی انسان شریف و بزرگ و کاملی هستین، چون 27 دی به دنیا اومدین ((: اسمایلی خود تحویل‌گیری شدید!
سلامت باشید ریاضی‍دان (:

به شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

کاملا متوجه شدم!!
شک نکن:دی

ــــــــــــــ
ولی مرسی که این همه توضیح دادی
مطمئنم دانشجوهات کیف می کنن بیان سر کلاست
(هندونه را گرفتی میثم)؟!!

میدونم،
تو استعداد خیلی خوبی داری (:

بعد ان‌شاالله همینطور خواهد بود،
اسمایلی ذوق زدگی در حد مرگ :دی

سارا یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

شرمنده که من دیر به دیر میام!
درگیرم نمی تونم زود به زود بیام.
ببین من تو تعریفات این استادتون موندم! باحال بود! جوابت به نظر بهار رو هم خوندم ولی ذهنم مشغول شد بهش!

خواهش میکنم،
همین که شما میاین خودش خیلی ارزش داره،
بعد کجاش ذهنتون رو مشغول خودش کرده؟ خیلی قشنگه که!

مرجان یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

جزء عجایب و پدیده های شگفت انگیز ساله که تو 3 روزه آپ نکردی

دل نمیدی به کارا ((:
من که امروز به روز شدم.

هانیه یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

تقبل الله یا شیخ:)

ان شا الله! ((:

آلبالو خانومی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

من نفهمیدم دقیقا این یکی چی شد!ولی کلا خیلی ها هستن که همین توفیق اجباری هم نصیبشون نمیشه!مشخصه خیلی هم توفیق اجباری نبوده !کلا گفتم!
از نوشته هات خوشم اومده واسه همین دارم یکی یکی میخونم این صفحه آخرو!

توفیق اجباری بودن که اجباری بود، تو این که بحثی نداریم (: نمیدونم کجاش برا شما سوال شده (:

بعد مرسی بابت لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد