نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

شکست شیرین

 * امروز ساعت ۸:۲۵ دقیقه نشستم سر میان‌ترم جبر خطی، برگه ۴تا سوال داشت، چون به اخلاق استاد آشنا بودم، از سوال آخر شروع کردم به نوشتن اومدم اول، ساعت حدود ربع ساعت به ۱۰ بود که رسیدم به سوال یک.

 * سوال یک، یه سوال خیلی جالب و در عین حال یه کم مشکل بود. همینطور که داشتم روش فکر میکردم، استاد گفت وقت تمومه. هیچی دیگه، من یه سوال از چهارتا رو ننوشتم.

 * درسته که به هدفم که نمره کامل بود نرسیدم، ولی خوب بود؛ این نشون میده اونطور که فکر میکنم هنوز رو درس مسلط نیستم و باید بیشتر کار کنم. این شکست بود، ولی شکستی شیرین.

 * راستش افسرده شدم بعد از امتحان، ولی خب الان خوبم؛

نظرات 9 + ارسال نظر
آدمک پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

شیرینی یادت نره. نگو شکست بود و شیرینی نداره. شکستی که شیرین باشه حتما مقدمه پیروزیه و شیرینی هم داره.
راستی اون دکتر جوان سیستم ایمیل کردن شیرینی را چه سالی اختراع کرد؟ بگو ما هم تکلیف خودمونو بدونیم!

ای بابا! شیرینی چه قابل داره! ((:
بعد خب این شکسته که اولش افسردگی داشت، بعدش شیرین شد (یعنی شیرینش کردم)،
بعد نمیدونم والا! فکر کنم هر دفه که بحث شیرینی گرفتن از دوستاش باشه میره تو فکرش، دوباره از خودش شیرینی میخوان، از فکرش میاد بیرون ((:

مرجان پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

ببین! گفتم من دیر رسیدما. اگه زودتر به پست قبلت رسیده بودم برات دعا میکردم تا به سوال اول هم برسی ولی عیب نداره. ایشالا دکتراتو بتونی به همه سوالا جواب بدی

همین دیگه!
اصلن مسئولیت همه‌ی اینا با توئه، باید پاسخگو باشی.
بعد مرسی بابت دعا

الدان پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://macloren.blogsky.com

این حرفت نشون میده که یه کم مغرور شدی اگه همیشه بخوای نمره بالا بگیری که مزه نمیده اونم ریاضی کسی که عاشق ریاضیه به نمره خیلی زیاد فکر نمیکنه این که ۲-۳ ساعت بشینی به مسئله فکر کنی اون مزه میده چه جوابو پیدا کنی چه نکنی
استادم بهم نصیحت کرد گفت ببین اصلا ریاضی رو سخت نگیر راحت ببینش راحت فکر کن راحت حل کن
(ریلکس ریلکس ریلکستر)
نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

قبول دارم که مغرور شدم در این مورد، ولی ببین وقتی میری سر امتحان باید خودت رو نشون بدی،
دیگه مثلن وقت این نیست که از ۴ تا سوال بخوای ۱یش رو بنویسی و بگی من اینو کامل نوشتم، اونوخ می‌افتی،
در حالت کلی با این ریلکسشنت موافقم، اصن شیرازی بازی :دی

مرتضی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

دکتر اگه من جای تو بودم و فقط یدونه سوال حل کرده بودم بازم احساس پیروزی می کردم!!!!
باور کن!!!
جبر درسی نیست که بشه باهاش شوخی کرد!!!!

درسته، ولی من به اندازه نمره کامل تلاش کردم،
خدایی اگه وقت بود اون یکی رو هم می‌نوشتم.
بعد جبر درس خیلی نازی هم هست اصلن براش :دی

بهار پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ

به نظرم باید خیلی هم خوشحال باشی که توی یه درس سخت نمره خوبی میگیری
همیشه نمره کامل گرفتن موفقیت نیست که دکتر جان

بابا جبر سخت که نیست،
درس آسونیه :دی
بعد درسته که همیشه نمره کامل گرفتن موفقیت نیست، ولی من نمره کامل میخواستم اسمایلی تاکید بر مواضع

آدمک جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ http://konjj.blogfa.com

آره من هم با نظر دوستان موافقم. بعد از همین امتحان اخیر هم یکی از استادهام بهم گفت : تجربه ما نشون داده که هیچ وقت کسی که اول میشه بهترین نیست!!
من هم کلی خوشحال شدم که اول نشدم!!
پس شما هم خوشحال باش.

امیدوارم نظر استاد من هم همین باشه،
ولی قبول کن که نمره کامل خیلی حال میده اسمایلی نفس نفس زدن و آخرین تلاش‌ها برای ماندن بروی مواضع

فائزه جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

بچه درس خون
من اگه سه تا سوال از ۴ تا جواب میدادم بالای وبلاگم می نوشتم:
امروز جشن میگیریم


خیلی باحال گفتی ((((: ولی ای کاش میشد، اسمایلی آخرین تلاش‌ها!!!

بهار جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

چقدر بحث می کنی قبول کن دیگه میثم
این همه بچه ها تلاش کردن:دی

اسمایلی نفس نفس زدن
نه من . . .

سارا جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

خوشم اومد که نمره کامل و نگرفتی!
اگه می گرفتی حسودیم می شد و می گفتم واقها دکتری هستی و ما می شیم کسر شان جناب!
ولی خداییش اگه من جای تو بودم کلی هم ذوق می کردم به سه دلیل: ۱- آی کیو بالایی داشتم و از اول به آخر نرفتم که اون وقت فقط یه سوال و حل کرده بودم!
۲- ۳تا سوال و کامل و درست حل کردم و ۴رومی رو هم بلد بودم!
۳- حالا دیگه چشم نمی خورم و تا دکتر پیش می رم!!!!

مرسی واقعن! آدم دوست مثه شما داشته باشه دشمن میخواد چیکار :دی
من خاک پای دوستانم. اسمایلی جواد یساری.

بعد من چون آشنا بودم اینطور شد ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد