نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تلاش کاربردی

 * تلاش و مشتقات اون همیشه یکی از مباحث ایدئولوژیکی وبلاگ من بوده :دی همیشه روشون بحث شده ولی کمتر به واقعیت پیوسته (در حد انتظار نبوده)؛

 * حالا یه موقعیت ایجاد شده که من تلاش نظری رو کاربردی کنم. دوست ندارم تا قبل از انجام شدن و به ثمر رسیدنش در موردش حرفی بزنم، ولی همینقدر که این یکی از آرزوهام بوده بهم خیلی انرژی میده.

 * امیدوارم که بتونم به بهترین نحو این کار رو انجام بدم. شاید بتونه پله‌ای باشه برا موفقیت‌های بعدیم.

 * خدایا تو رو به کاردینال مهربونی خودت به بنده‌هات قسم، کمکم کن تا به بهترین شکل ممکن این کار تموم شه.

 * دعا کنید برام.

نظرات 5 + ارسال نظر
الدان جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://macloren.blogsky.com

دعا کردم

مرسی

بهار جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

امیدوارم بهترین نتیجه را از تلاشت بگیری

مرسی،
ان‌شاالله که همینطور باشه

سارا جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

اول از همه که دعا می کنیم آنچنان توپ از تلاشتان نتیجه بگیرید که خودتون تو کفش بمونید!!!!
دوم! من فوضولیم گل کرده!!!!

مرجان جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

به امید خدا.

بله!

مرتضی جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

دکتر فردا میرم حرم برای خودت و خودم دعا می کنم....

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد