نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

برنامه میانترم آمار ۱

 * امروز ۴ شنبه‌س، من فکر کنم یکشنبه آینده میانترم آمار ۱ داشته باشم. بعد باید ۲۰۶ تا تمرین رو بخونم با ۵۷ صفحه کتاب. باید یه برنامه‌ریزی خیلی قشنگ بکنم که ایشالا شاید به همه‌ش برسم (؛

 * این استادش هم کلا مشهوره که میندازه، یعنی دو تا از همخونه‌ای‌های من تا حالا حداقل یه دفه از دستش افتادن ((: بقیه دوستام هم همینطور. اینه که نمیدونم چیکار کنم.

 * خلاصه اینکه واجب التماس دعا.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

اگه خیلی ها افتادن دلیل نمیشه تو هم بیوفتی. تلاشتو بکن. خدا بی نتیجه نمیذاره انشالا.

مطمئنا همینطوره، ولی خب میترسم، خیلی سخت‌گیره!!

مرتضی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

تلاش که خیلی مهمه!!!
اما بعضی از اساتید اگه نصف کلاسشون نیفتند کارشون راه نمیفته!!!

نصف کلاس اگه باشه که من پاس میشم.
آخه این استاد رو من چیزی ازش شنیدم که فقط یه نفر رو پاس میکنه

۸۸ جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

شما پاسید من به توانایی های شما ایمان دارم

والا خودمم ایمان دارم،
میترسم استاد ایمان نداشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد