نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

فردای من

 * فردا دوشنبه‌س، یه روز خوب، مثه همه روزهای دیگه که گذشت.

 * فردا من ۱ و نیم، سه و نیم جبر خطی دارم، یه ویژگی خیلی خوبی که این کلاس برا من داره اینه که ماهمم هست نیست چند جلسه خوردیم تو تعطیلی و بعد استاد هم زد تو دیوار چند جلسه رو، دیگه حسابی دلم برا سیر دیدنش تنگ شده، الهی قربونش برم

 * بعد ۳ و نیم، ۵ و نیم میان‌ترم آمار دارم، هر چند که خیلی میترسم ولی دیگه امید به خدا. یا نمره خیلی خوبی میگیرم، یا ترم بعد نمره خیلی خوبی میگیرم ((:

 * اومدم تو پاراگراف بالایی به جای ((: از استفاده کنم، دیدم واقعا حس منو منتقل نمیکنه. اینه که به همون نوع تکسیش کفایت کردم D:

 * خدایا من را برای ماهم، ماهم را برای من و ما را برای خودت نگه دار. خدایا تو میان‌ترم آمار هم بهم کمک کن.

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://tanha1989.blogsky.com/

امیدوارم نمره ی خوبی بیاری

منم بعضی موقع ها دوست دارم از شکلک های خودم استفاده کنم مثل همون که تو گفتی
بعضی مو قع ها حس من ((D: یا :دی :دی))
مخصوصا وقتی کاری رو که نباید انجام بدم از عمد انجام میدم این شکلی میشم :دی

ولی بیشتر مواقع این شکلیم :((((((((((

مرسی (:

بعد آره، اصن هر چیزی ساده‌ترش خوشگل‌تره (؛ بعد چرا خو؟ تو امارات که باید دیگه خوش بگذره به تو، اونجا دیگه چرا ناراحتی؟

نارون دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

جدا؟ قالبم مشکل داره؟
اینقدر به این و اون گیر دادم سرم اومد..
هر چقدر ویریشش میکنم فایده نداره...
ای بابا....
ممنون آهنگه قابل شما رو نداره!

آره، صفه سفیده،
من فقط تونستم توش همون آهنگ رو گوش کنم.
خیلی قشنگ بود آهنگه (:

مرجان دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

یه سوال فنی! ماهت میدونه که ماه توء ؟

هانیه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

آخی عاشقی تو دوران جوونی مزه جالبی داره


جالب‌تر اینکه اکثرا چشیدن و ادعا دارن که نچشیدن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد