نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

محض خود راضی کنندگی

 * اصلن اعصابم رو خرد نمیکنم، به جهنم که دوبار پست رو نوشتم و هر دوبار دکمه انتشار رو زدم و پست پرید، اصن به جهنم که یادم رفت کپی کنم.

 * حتما قسمت نبود در این مورد چیزی بنویسم.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

حالا در مورد چی بود؟! :دی

در منقبت ندونستن ارزش زمان :دی

behnam جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://maheshabham.blogsky.com/

خدا نگهش داره برات
موفق باشی دوست من...

مرسی،
خدا ماه تو رو هم برات نگه داره.

شاد باشی (:

مرجان جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

در تو یا فرایند گاگولیزیشن رخ داده یا آلزایمریشن

شایدم در بلاگ‌اسکای،
چرا فقط به من نگاه می‌کنی؟

مرجان یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

آره باید به مسعود آقا شکایت کنیم بگیم یعنی چی که هر دقیقه میپره بیرون

مسعود هم میگه :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد