نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

از این راه لطفا!

 * الان دقیقن دارم از خودم خجالت میکشم، بهتر بخوام بگم از خودم داره بدم میاد، من امروز که ساعت ۸ اومدم دانشگاه تا حالا، ماکسیمم ۳ و نیم ساعت (یا شاید سه ساعت و نیم) درس خونده باشم، چند ساعت دانشگاه بودم؟ حدود ۸ ساعت!!، گیرم ۲ ساعت ناهار و نماز و استراحت و اینا بوده، میمونه چقدر؟ ۶ ساعت، این نتیجه میده که من ۲ ساعت و نیم وقتم رو الکی تلف کردم، به همین راحتی!

 * راه موفقیت خیلی خیلی روشنه، یعنی اصلن نیاز نداره که یکی بگه که فلانی برای اینکه معدل الف بشی این کارو بکن، دقیقن مثه عکس بالا یه تابلو زده که درس بخونی میشی، نخونی نمیشی، تعارف هم نداره!

 * حالا جنبه انصاف رو هم باید آدم رعایت کنه، من از صبح تا حالا توزیع‌های گسسته‌ی آمار رو حفظ کردم، خدایی اونایی که منو میشناسن میدونن چقدر کار بزرگی انجام دادم که تونستم اینارو حفظ کنم ولی باز این دلیل موجهی برای این تلف کردن وقت نیست.

 * خیلی دیگه بخوام واقع‌نگر باشم باید بگم که تقصیر محیط این دانشکده کشاورزی هم هست!، برداشتن جا به این سرسبزی و خوشگلی ساختن، یکی مثه من، بی‌جنبه از فنی خشک و بی‌روح بلند میشه میاد اینجا خوب نمیتونه دیگه D: به قول مهدی دوستم، فنی مثه بیابون میمونه اینجا مثه تهرون ((: (البته ایشون از لحاظ وضعیت حجابی خواهران محترمه گفتن، دیگه چه ربطی داره من نمیدونم!).

 * این راه رو بخوام ادامه بدم، دقیقن ۱۵ روز دیگه مثل خــَــر پشیمون میشم، دکتر دیگه خودت میدونی، میخوای باور کن! نمیخوای به جهنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

اگه وقت واقعا تلف شده باشه خیلی بده ولی به نظر من نباید بیش از حد به خودت فشار بیاری. اگه استراحت کافی نکنی خیلی زود از پا درمیای و از همه درسات بدت میاد، کیفیت کارتم میاد پایین

خب منم آدمی نیستم که خیلی بخوام به خودم فشار بیارم من شیرازی نیستم ولی شیرازی‌ها رو دوست دارم

آدمک سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

ممنون که پستمو گذاشتی اینجا.
امیدوارم با هم و با کمک همه دوستان به یه نتیجه گیری خوب برسیم.
این جوابت به مرجان خیلی با مزه بود.

خواهش میکنم، منم امیدوارم (:
خواهش میکنم، ولی واقعیت رو گفتم

حمید چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://hamidonline.blogsky.com/

سلام
چطوری دکتر؟
خوبی؟ با امتحانا خوشی؟

سلام حمید جان،
شکر خدا،
خوب که بهتر از اینه ولی بد نیستم، نه بابا! چه خوشی مرد! امتحانا دارن قاتل جون من میشن

هادی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

مگه تو وقتی درس میخونی میشینی جمع میزنی؟
فکر کنم ۲ ساعت درس میخونی ۳ ساعت حساب کتاب میکنی؟
آقا دست بردار. بشین درست و بخون.
فکر کنم درساتون آسون باشه آخه یکی میشناسم رشتش ریاضیه و هیچی درس نمیخونه. آخر ترم هم معدل ۱۵-۱۶ میشه.

نه به خدا، من تقریبی درس میخونم،
شاید بخوام جمع بزنم (مثل بقیه روی کاغذ بنویسم) بیشتر هم بشه،
ولی خب خر که نیستم، دارم می‌بینم که وقتم رو دارم تلف میکنم.
آره بابا!
ریاضی خیلی آسونه، نمیدونم چرا هیشکی باورش نمیشه

باران از لاهیجان یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ http://sellule68.blogfa.com/

می تونم به جرات بگم که اگه باهات هم دانشگاهی بودم حتما دوست صمیمت می شدم که باهات درس بخونم پا به پات

اما الان اصلا دوس ندارم

یعنی این از علایم پیریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من اونقدرا هم درس نمیخونما! بعضی وقتا میگرتم که دیگه چاره‌ای نیست

نه بابا! پیری کجا بوده، سرت به یه کار دیگه گرمه حوصله درس رو نداری.

مدیرمرکز سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

امان از بعضی از این دانشکده ها!
اینا کار عوامل نفاق و استکبار جهانیه!
والا ما زمون شاه که از استکبار خبری نبود مثل آدم درس میخوندیم. دانشکده کشاورزی هم خبر خاصی نبود...هرچی سر جای خودش بود...خدا رحمت کنه...

دقیقن فکر کنم شما هم از نظر همون مهدی میگین، نه؟
والا مگه میذارن؟! تا میخوای درس بخونی یکی میاد میگه ساعت چنده بعدشم میگن چرا ما دانشمند نمیشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد