نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

این گسسته و این مدیر

 * این گسسته جزوه که ننوشته‌م هیچ!، جزوه‌ای هم که پیدا کردم ناقصه.

 * این گسسته قضیه‌هاشو که نمیشه فهمید هیچ!، تمرین‌هاشو هم نمیشه فهمید.

 * این گسسته که من میخونم ۵ هم نمیشم، چه برسه به اینکه عالی شم.

 * تنفر دارم از رفتاری که اسلام رو مطابق با سلیقه خودش تفسیر میکنه، ایندفه که تموم شد، دفه بعد گــــُه بخورم به مدیرایی که میذارم اختیار بدم که در مورد ملت تصمیم بگیرن. ای کاش کسی اینجا رو نمیخوند تا میتونستم جندتا فحش بدم تا حداقل الان خالی شم.

 *

نظرات 8 + ارسال نظر
آدمک چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

مدیرایی که کجا میذاری؟!!!

فروم

تو پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

اصلا بعد از چند وقت اومدم اینجا چند تا فحش بخونم...
کاش فحش میدادی....
دلم لک زده واسه فحش های آبدار... :)

مگه من چقدر فحش دادم تا حالا؟!؟
ای بابا! آدم هر چی دهنش پاک‌تر باشه بهتره (بابا پاکدهن :دی).
حالا خیلی دوست داری میتونم به ایمیلت چندتا فخش غضنفری ارسال کنم

روزبه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://amath.blogfa.com

سلام
خیلی ارادت داریم فحشتم می خوایم
کلا مخلصیم

سلام آقا روزبه،
آقا من کوچیکتم، من غلط بکنم بخوام جلو شما فحش بدم،
کلن من خیلی میخوامت

نهال پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
وا چه لوسسسس ..اصلا مگه جزوه ی کامل هم هست ؟نگو آقا !کاش فش مینوشتی و خالی میشدیی

سلام.
والا!
حالا بگو من چیکار کردم؟! جزوه رو انداختم بیرون و شروع کردم از روی جزوه خوندن این از صدتا فحش بدتره

88 پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

من که دیگه گفتم اینجا نمیام خو
فحش میدادی خیالتو راحت میکردی
هی هی هی چقدر من بدبختم.
زهی خیال باطل

قدم شما رو چشم بنده.
من متوجه منظور شما نشدم ولی منظور من از این پست یکی از مدیران بود که با توجه به گفته من مبنی بر رعایت آزادی کاربران، باز بی‌اعتنا کاری که دلشون میخواست رو انجام دادن.
بقیه‌ش رو منم در جریان نیستم (:

۸۸ پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

اون مدیر دیکتاتورو باید بهش فحش داد .
همون کاری که من میخواستم انجام بدم. شایدم انجام دادم یعنی یه کاری کردم به نظر خودم از 100 تا بحش بدتر.
میخوام سر پل صراط حلقشو بگیرم

اگه میشد که میدادم،
بعد شاید با هلیکوپتر از بالا سرتون رد شه

۸۸ پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ

اینکه آدم نتونه ارسالای خودشو پاک کنه فکر خوبی بود اینجوری تو زندگیمونم بهمون کمک میکنه تا بدونیم که بعضی ارسالارو میشه اصلاح کرد اما شاید هیچوقت پاک نشه کردشون.
ممنون از خودم.

البته چاره‌ای نبود.

آدمک جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ http://konjj.blogfa.com

اوه مای گاد! (خواستم با هم انگلیسی صحبت کنیم زبانمون تقویت شه)!

اوه تانکس دیر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد