نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

آخرین نفس

 * گسسته امروز اصلن خوب نبود، فکر کنم نمره‌م اصلن خوب نشه و واقعن این منو افسرده کرده. تصور اینکه یکی نمره‌ش از من بالاتر شه خیلی برام زجرآوره (آره جون عمه‌ت :دی).

 * حس درس خوندن نیست، الان میشینم یه فیلم انتخاب میکنم و می‌بینم، بعدشم اگه خواب شد که شد، نشد میرم یه ذره میخونم (ولی احتمالا ۴ و نیم میرم میخوابم تا ۶) بعدشم شروع میکنم به خوندن.

 * فقط ۴ روز دیگه مونده، راهی به جز تلاش نیست، این چند روز مثه آخرین نفس‌های یه فرد رو به موت میمونه، باید از لحظه لحظه‌ش استفاده بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

آگه یادم بمونه 4.30 یا 5 زنگ میزنم بیدارت میکنم

من هنوز نخوابیدم

مرجان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

من اصلا یادم رفت

بی معرفت

فری سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

اههههههههههههههههه چه شیرخون!
هیییچچچچچچچچچچچچچ وقت امثال شما رو درک نکردم!

همون خرخون قشنگ‌تره
من اینجا آرزوهام رو نوشتم، من هیچ وقت نتونستم خرخون باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد