نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

فیلم A Beautiful Mind

  * تا حالا داشتم فیلم A Beautiful Mind رو میدیدم. اگه نخواسته باشم اغراق کنم یکی از بهترین فیلم‌هایی که من تو این ۲۰ سال زندگیم دیده بودم این بوده.

 * این فیلم تو سال ۲۰۰۱ ساخته شده و در اون Russell Crowe و Jennifer Connelly نقشای اصلی رو بازی میکنن. فیلم ۱۳۵ دقیقه مدتشه و ۴ ژانویه ۲۰۰۲ به اکران عمومی در اومده.

 * داستان فیلم داستان زندگی یک نابغه است که در پرینستون درس میخونه و در همین بین وارد کارای سری دولت میشه، تا جایی که زندگیش رو کاملن تحت شعاع قرار میده و یه دفه متوجه یه نکته میشه که کلن زندگیش رو زیر و رو میکنه.

 * پیشنهاد میکنم اگه این فیلم رو ندیدین، حتمن حتمن ببینید، من اگه وقت کردم این فیلم رو میذارم تو سرور دانشگاه تا بچه‌هایی که میخوان ببینن بتونن تو لوکال دانلودش کنن.

 * الان انرژی دارم که هر ۴ روز رو درس بخونم (:

نظرات 9 + ارسال نظر
۸۸ شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

موفق باشید
التماس دعا

مرسی.
محتاج به دعا.

ستاره شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://tanha1989.blogsky.com/

سلام دکتر خوبی من یکی رو میشناختم هم اسم خودت بود یه زمانی بهمون سر میزد اما حالا .....

من ندیدمش حتما بزار تا ببینم

سلام.
ستاره باور کن من به یادتم، اینقدر دیگه بی معرفت نیستم ولی خب بی معرفتم دیگه
میگن ایران نیست، دنبالش نگرد

۸۸ یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

هرسال وقتی ۲۷ دی ماه هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟....
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ....

فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست.
تولدت مبارک باشه دوست عزیزم.





مرسی مرسی

فری سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

به به، تولدت مبارک

مرسی

مستانه چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://newmidwife.mihanblog.com

سلام من عاشق این فیلم بودم وقتی دیدمش تا چند روز بمب انرژی بود خیلی عالیه....
راستی هم ماهی من تولدت مبارک....
به افتخار هرچه دی ماهیهههههههههه

موافقم باهات، جدی فیلمش خیلی انرژیه

مرسی،
به افتخار همه دی‌ماهی‌ها، هیپ‌هیپ هوراااااااا هیپ‌هیپ هورااااااااااا

آدمک چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

من دیدمش. نه یه بار. چـــــــــــند بار.فوق العاده است. محشره. به خصوص عاشق ۱۰ دقیقه آخرشم.
دقت نکرده بودم که تو پرینستون درس میخونده!

میدونی که فیلمش واقعی نیست، چون زن جان‌نش اونو ول کرد به امون خدا رفت، اون هفت سال آخرش باز برگشت و با جان زندگی کرد. منم دقیقا عاشق اون ده‌دقیقه آخرم، امشب باز دوباره کل فیلم رو دیدم به خاطر همون آخرش

جان تو عشق من درس خونده

سعیده جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://dokhtarayediagon.blogfa.com

دکتر من یه سوال فنی دارم!!

چه نکته ای در این فیلم این قدر شما رو جذب کرده ؟؟؟
من سوم دبیرستان این فیلم رو دیدم
اما دروغی که در پس این فیلم بود باعث شد ازش زده بشم
منظورم همینه که زنه در حقیقت بعد از اسکیزوفرنی گرفتن شوهرش اونو ول میکنه و بعد از مدتی برمیگرده
اما تو فیلم این حقیقت پنهان میشه
و این ...

راستش یه کم تخصصی بودنش (اینکه یارو ریاضی میخونه)،
یه کم اینکه تو پرینستونه،
یه کم اینکه فیلم‌نامه‌ش قشنگه خیلی (فارغ از حقیقت)،
یه کم اینکه نشون میده پشتکار یعنی چی،

اینکه فیلم اینو پنهون میکنه چیزی نیست که باعث شه فیلم زیر سوال بره، فیلم مستند که نیست، من با دونستن این باز فیلم برام قشنگه (این نکته شما رو تو جواب آدمک گفته بودم، بالا).

سعیده شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

دکتر حرف شما قبول
چون شما دکتری خب !!!!!!!!

ولی این فیلم از روی یه زندگی واقعی ساخته شده
میدونین واقعا چه قسمت مهمی از شخصیت اصلی فیلم تغییر داده شده ؟؟؟؟؟؟؟؟
بی انصافی شده

جدی حال میکنی دیکتاتوری رو؟!

آره قبول دارم حرف شما رو، ولی به قول علیپور (گزارشگر سال‌های دور تلویزیون) این چیزی از ارزش‌های این فیلم کم نمیکنه

مهسا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://mybackyard.blogfa.com

سلام
من هم این فلم رو خیلی وقت پیش دیدم و بسیار بسیار لذت بردم. یکی از بهترین فیلمهایی بودم که دیدم.

سلام.
موافقم. برا منم همینطور بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد