نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

امروز ِ لا اله الا الله

 * امروز ساعت ۱۲ و نیم، من وارد تعطیلی بین دو ترم شدم. هر چند این شروع یه کم برام تلخ بود، آخه جبرخطی رو نتونستم در حد انتظارم برا خودم ظاهر شم، خیلی برام سخت بود، تازه ماه هم می‌گفت که خوب ننوشته و خیلی نگران بود. خدایی سوالا در حد لالیگا سخت بود.

 * وقتی اومد خونه، در اولین اقدام خودم مینت ۱۰ رو نصب کردم، بعدشم کارت گرافیک و بعدش آپاچی و پی‌اچ‌پی و مای‌اس‌کو‌ئل و الانم که در خدمت شما هستم :)

 * میدونی هیچ حس و حالی برام نمونده که بخوام برنامه‌ای برا این تعطیلی بچینم، خیلی سخته برام درسی رو که روش خیلی زحمت کشیدم تو طول ترم، نتونم موقع امتحان درست پس بدم.

 * راستش رو بخوام بگم امروز روز سختی برام بود، شاید دروغ میگم ولی خب دوست نداشتم اینطور باشه، اگه بخوام مثبت نگاه کنم چیزای خیلی خوبی هم برام داشت، ولی خب انگار نمیخوام اونا رو ببینم. نمیهشه گفت امروز ِ بد، چه میدونم همون امروز ِ لا اله الا الله.

 * ترجیح میدم الان برم فیس‌بوک یا آیدنتیکا، تا ببینم بعدا چه خبر میشه :)

نظرات 5 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

معمولا نمره امتحانایی که فکر میکنی خراب کردی خوب درمیاد

آدمک جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://konjj.blogfa.com

نمره که یه چیز نسبیه. خوب اگه امتحان خیلی سخت بوده باید به طور نسبی با بقیه مقایسه اش کنی.

آخه بعضی بچه‌ها میگفتند خوب نوشتن

باران از لاهیجان جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://sellule68.blogfa.com/

بی خیال داداش
یادمه اخرین امتحان کارشناسی م رو دادم جبر 2 بود

در حد 10 ، 12 نوشته بودم

واقعا سوالات سخت و با اون فضای غیرقابل درکش تمام قضایا خارج از جزوه بود

ولی بعد امتحان اینقدررررررررررررررررررررر خوشحال بودم که خدا می دونه

اومدم کلی اهنگ گوش دادم
بعد ناهار رفتیم با بچه ها دور استخر و تا می تونستیم خوش گذروندیم

یادش بخیر



راستی نمره برات مهم تره یا چیزی که درک کردی و فهمیدی؟

من جبرخطی رو درک کردم،
میدونی که درس سختی نیست،
خیلی هم قشنگه،
خب حالا که درک کردم و ازش لذت بردم، دوست دارم نمره‌شم کامل بگیرم،
شاید یه جور تاییده گرفتن از کلاس

آدمک جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

حالا پیش پیش غصه نخور. بذار نمره اش بیاد بعد اگه لازم بود غصه بخور!

فکر خوبیه،
همین کارو میکنم.

ستاره جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://tanha1989.blogsky.com/

به به امتحانات تموم شد ؟؟ خوش به حاالت
حالا تعطیلاتت چند روزه است؟؟؟؟

آره تموم شد :) مگه تو کی تموم میشه؟
والا در مورد طولش مدتش روایات متعدده از ۱۴ روز هست تا ۲۳ روز :)) (دانشگاه‌های ایران رو با اونجا مقایسه نکن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد