نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

همستر

 * همستر یکی از معدود موجوداتیه که من دوست دارم.

 * ۳ بار این پست رو نوشتم و پاک شد، گفتم شاید قضا (و نمیدونم شاید قدر) این باشه که اصلن من در مورد همستر ننویسم.

نظرات 3 + ارسال نظر
پ.نون چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://babune.blogsky.com

این واقعا همین شکلیه؟ من فکر کردم فقط تو اسباب‌بازی‌فروشیا می‌شه همچین چیزیو دید!
بامزه‌س!

آره،
البته من از نزدیک ندیدم، ولی همچین چیزیه (:

مرجان چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

تو هم که همش پستات پاک میشه

این بلاگ‌اسکای با من مشکل داره.

هانیه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

خب بعد از نوشتن پست اول یک کنترل سی بزنین تا اگه به فنا رفت قابل بازیابی باشه

یادم میره (: یعنی بهتر بگم پست‌هایی که نباید نوشته بشن یادم میره، وگرنه من همیشه این کارو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد