نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ذوق مرگی

 * واااااااااااااااای :) الان داشتم وبلاگ یکی از دوستام رو میخوندم، آقا خانوم نویسنده پست نوشته و بعد آقاش اومده براش کامنت گذاشته، حالا برا هر کی هم که جذاب نباشه، شما که نمیدونید من چقدر ذوق کردم :دی یعنی نزدیکه این ذوق مرگیم صدا دار بشه و بابام با لگد از خونه بندازتم بیرون ((:

 * از ته ِ ته ِ اون ته ِ د ِ لَم براشون آرزوی خوشبختی میکنم.

 * ولی واقعا شما نمیتونید درک کنید که من الان چقدر ذوق زده شدم ((: خیلی خیلی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی :دی

نظرات 7 + ارسال نظر
مرجان جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ق.ظ

آدرسو بده مام بریم ذوق مرگ بشیم

چون ذکر جزئیات کردم، شاید نویسنده‌ش دوست نداشته باشه (: اگه مشکلی نداشته باشه خودش میاد آدرس میده.

فری جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

چه خنک(که آدرس ندادی!)

هااااااااااا! حال ودد

باران از لاهیجان شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://sellule68.blogfa.com/

چی شده؟

یکی نیگا نیگا کرده منو

ღ•♥ღاز عشق تا وصالღ•♥ღ دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://fromlovetounion.blogfa.com/

ღ•♥ღ[گل]آقای عــــــــاشق ミ★ミ[گل] ミ★ミ خانوم عـــــــاشق[گل]ღ•♥ღ
ღ•♥ღ[گل]آقای عــــــــاشق ミ★ミ[گل] ミ★ミ خانوم عـــــــاشق[گل]ღ•♥ღ

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام دوست عزیز:

عشـــــــق گوش دادن نیست بلکه درک کــــــــــــردن است
فرامــــــــــــــــوش کردن نیست بلکه بخـــــــــــشیدن است
عـــــــــــــشق دیدن نیست بلکه احـــــــساس کردن است
عشق جا زدن و کنارکشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است.

ღ•♥ღ[گل]آقای عــــــــاشق ミ★ミ[گل] ミ★ミ خانوم عـــــــاشق[گل]ღ•♥ღ
ღ•♥ღ[گل]آقای عــــــــاشق ミ★ミ[گل] ミ★ミ خانوم عـــــــاشق[گل]ღ•♥ღ

جدی بیکاریا

ستاره دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ

کامنت دو تا دیگرو خوندی ...تو ذوق زده شدی؟؟
به به
یه روز هم میرسه زنت واست کامنت بزاره اون وقتش ما ذوق مرگ میشیم

ولی جدی جدی احساس ذوق مرگیتو درک کردم اما چه جوری خودم هم نمیدونم :دی :دی

آرهههه
بله، ان‌شاالله به‌به! به‌به! چه روزی میشه اون روز
یه حس مشترکه اصن این، هر آدم عاقلی می‌فهمه چی میشه،‌میدونی اصن یه جوریه

هانیه چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

ادرس بدین ما هم بریم یاد بگیریم:دی

نوچ

فری چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

چرا مطلب جدید نمی زاری؟ حوصلمون سر رفت

دارم میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد