نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کنکور عمومی

 * دقیقا من الان بعد از کنکور دروس عمومی دارم این پست رو می‌نویسم (البته دقیق دقیق هم نه! بعد از کنکور عمومی و از کافی‌نت)؛ هیچی! رفتیم کنکور دادیم، هیچی هم بلد نبودیم! :(

 *‌ریاضی عمومی که همه‌ی سوالاش از ریاضی ۳ اومده بود و من هنوز این ترم دارم پاسش میکنم، این که از این.

 *‌معادلات که من هنوز این ترم دارم (:

 *‌ آمار! وای وای وای! پسر سوال که نبود! من نمیدونم کدوم بشری اینارو طرح کرده بود! دهنم سرویس شد! هر چند هر چی فرمول مرمول مربوط به آمار یک بود یادم نبود، ولی خدایی سخت سوال داده بودن؛ اینا برا بچه خودشونم همینطور سوال میدن؟ :دی

 * زبان تخصصی رو که دیگه نگوووووو!؛ ووی ووی ووی!؛ هر چی نگاه برگه کردم که خدا این کلمات فارسین؟ انگلیسین؟ عربین؟ آخه کجا بودن که من تا حالا ندیدم؟!؛ خیلی سخت بود برام.

 * من در مجموع امروز در ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه به ۹ تا سوال پاسخ دادم ((: این مهم رو به خودم و خانواده‌ی خودم و خانواده‌ی زنم و شما خوانندگان عزیز تبریک عرض میکنم و خلاصه اینکه من متعلق به همه شماهام ((:

 * اگه یه روزی قرار بشه کنکور جدی شرکت کنم، هیچ وقت با این سطح مطالعه و معلومات الانم حاضر نیستم حتی اسم بنویسم! چه برسه اینکه تو این بارون بلند شم برم کنکور بدم.

 * راستی! اینا چقدر چیزنا!؛ تو راهپیمایی‌هاشون ساندیس میدن، تو کنکور بیسکوییت! والا!؛ خب چرا اینقدر تبعیض می‌کنید؟!؛ اقققق.

 * فردا ساعت ۸ کنکور تخصصی دارم، اگه از خواب بیدار شدم میرم میدم، اگه نشدم که هیچی (:

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://tanha1989.blogsky.com/

آدم درس نخونده میره کنکور؟؟؟؟


راستی کنکور چی دادی؟؟

والا ما که رفتیم شد (:

ریاضی.

مستبد شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

ببین!با حلوا حلوا کردن دهنت شیرین نمیشه!بچسب به درست یه ضرب قبول شی و مجبور نباشی مث بعضیا با عصا و دندون مصنوعی بری سر کلاس

حرفت رو قبول دارم، برا همین برنامه‌هایی هم تو ذهنم هست راستش، این ترم که خیلی سنگینه، ان‌شاالله همون تابستون.

باران از لاهیجان شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://sellule68.blogfa.com/

امتحان چی می دی؟؟؟؟
ارشد؟؟؟؟؟

آره دیگه، کنکور ارشد

فری شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ

دکی جون شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://dokijoon007.blogsky.com

خیلی با حال بود دمت گرم و سرت خوش باد
هر بار می خونم کلی شاد می شم
زت زیاد دکی جون

چاکرتیم،
خوشحالم از این بابت.
شاد یاشا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد