نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تحقیق در عملیات

 * الان سر کلاس تحقیق در عملیات بودم، یعنی من هر چی از جبرخطی لذت بردم داره از این کلاس بدم میاد ): البته خود درس خیلی قشنگه ولی استادش درست نمیتونه درس بده، کتابش هم کتاب نیست ):

 * الان نمیتونم بنویسم، چون دوستان میان و نمیشه با خیال راحت فحش داد؛ جالبی قضیه به اینجاست که الان یکی از دخترای کلاسمون هم اومد تو سایت، یعنی اینقدر جذابه این کلاس :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

به شکلش که میخوره جالب باشه

خیلی درس قشنگیه (:
واقعن قشنگه.

هانیه شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

ما هم ترم اول ارشد داشتیمش..من خیلی دوستش میداشتم :)
یه سوال:شما سر کلاس مطلب گذاشتین؟!!اونوقت چجوری؟

درس جالبیه، ولی این ترم به خاطر استادش اینطور شده :/

خو از کلاس بلند شدم اومدم سایت دیگه (:

مدیرمرکز یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

البته باید مو شکافی بشه...
مطمئنی اون دختره همکلاسیت بوده!
مطمئنی علت اومدنش چی بوده!
مطمئنی....

موشکافی نمیخواد که! استاده حالیش نیست، همین (:

بله بله؛ برای روشن شدن زهن منحرف شما () باید عرض کنم که ایشون شوهر دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد