نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تقلب و اثرات آن بر زندگی مشترک :دی

 * برادر من! خواهر من! تقلب نکن؛ به پیر به پیغمبر داری به خودت ظلم می‌کنی، از همه چی گذشته فردا نیای به من بگی فلانی بچه‌م حرفمو گوش نمیکنه، فلانی بچه‌م از دیوار مردم رفته بالا، فلانی بچه‌م چشش فلانه، فلانی هر کار میکنم تو زندگیم آرامش ندارم و اینا، نیای بگی!

 * من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم، تو خواه پند گیر ز سخنم، خواه ملال (: بله.

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

به به
به واقع اثراتش بعدها توی همون کاری که از مدرکت (که اونم با تقلب گرفتی) داری و توی اون زیندگی از پول اون کار میچرخونیش دیده میشه

دقیقا بچه‌ی آدم از همون پول میندازه تو جاده خاکی. بعله!

مدیر یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

بعله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد