نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

برنامه Octave

 * تو درس نظریه گراف، استاد علاوه بر ۲۰ نمره، ۲ نمره گذاشته برای هر کی که بتونه برنامه‌ای بنویسه که یک جواب خوب برای مساله فروشنده دوره‌گرد (TSP، در این مورد در وبلاگ روزبه بیشتر بخونید) بنویسه و خواسته که برنامه هم تحت MatLab نوشته شه، حالا هر چند بماند که خودش همه‌ی الگوریتمی که میشه به کار برد (الگوریتم Memetic یا همچین چیزی) رو گفت و فقط مونده پیاده‌سازیش.

 * از طرفی من تو لینوکسم متلب ندارم و اگه هم داشتم پولش رو نداشتم که لایسنسش رو بخرم، خب بهترین راهی که میمونه چیه؟، بله، استفاده از نرم‌افزارهای آزاد (:

 * GNU Octave اسم نرم‌افزاریه که من برای این کار انتخاب کردم. سبک بیان (Syntax) این نرم‌افزار حدودن چیزی شبیه همون متلبه و به نظرم برای کاری هم که من میخوام انجام بدم کافی باشه، البته رد نمیکنم که متلب قدرت خیلی خیلی زیادی در پردازش تصویر (Image Processing) داره و یا در کل چیزی شبیه همینا، ولی خب وقتی به کار من نمیاد دلیلی هم نمی‌بینم که دزدی کنم :دی

 * امیدوارم حوصله‌م شه و اینو پیاده‌سازی کنم، لااقل ۲ نمره بگیرم مشروط نشم :دی

نظرات 4 + ارسال نظر
صفورا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام خوبی؟
یادی از ما نمیکنی
خوشحال میشم سر بزنی

سلام، خوبم (:
دعا گوی شمام.
چشم.

سعید جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://sgh-cs86.blogfa.com/

دکترجون مث ما تو طول ترم درس بخون که نخوای اذیت بشی..

آقا اگه قرار باشه که همه مثل شما بچه درسخون باشن که فرقی بین آنهایی که میدانند و نمیدانند باقی نمیمونه؛
می‌فهمی که چی میگم؟

...؟؟ شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

بیارید من خودم براتون بنویسم


حالا به هیچکس نگید ولی متلب دیگه چیه اینا چین چی میگین اوکاتاو یه جور خوراکیه یا نه

دیگه تموم شد! دیر (دور) دیدم پیامتون رو!

نمیدونم والا! برید از این دولت بپرسید که ملت رو بدبخت کرده

مدیر یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

مشروط؟! برو دکتر سیا بازی در نیار...
بالاتر از 20 که نداریم. این 2 نمره رو میخای واسه چی؟!

باور کن! زندگی خیلی سخت تر از اون موقعی شده که تو بودی تو دانشگاه
ما ۱۹ و نیم رو هم قبول داریم، ولی کیه که بده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد