نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

لاتک یا ورد؟

 * یعنی من دیگه غلط بکنم، شکر بخورم، هر چی شما بگی بشم اگه بخوام بشینم با ماکروسافت ورد یه متن بنویسم که توش فرمول و اینا باشه، یعنی دهنم از صبح تا حالا آباد شده، تازه که حالا تبدیل میکنم به پی‌دی‌اف متن رو، ماتریس‌ها رو نشون نمیده ):

 * به جان خودم با اینکه من هیچی از لاتک نمیدونم، ولی اگه با لاتک نوشته بودم نصف این رو هم وقت نمیگرفت :/

 * اصلن کی به من ِ دانشمند اجازه داده که با ورد بنویسم؟ (: آخه افت نداره؟

 * قضیه از سر این متنی که باید برا زبان تخصصی ترجمه کنم شروع شد {ژانر این فیلم هایی که پیرزنه داره برا پسرش بعد از سال‌ها یه راز رو بازگو میکنه و دقیقا وقتی اینو میگه صحنه تاریک میشه و یه صحنه‌ی بارونی تو جنگل‌های شمال میاد :دی}

نظرات 5 + ارسال نظر
comix پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

سلام دکتر
وای من همین چند وقت پیش نیت کردم ! Latex یاد بگیرم! ایول!!
سخته نه؟
یه کتاب قرار بود به ما بدیا ندادیا؟!

آهنگ رو هم نگفتی گوش دادی یا نه ها؟!
دیگه ؟!
بذار فکر کنم ببینم دیگه چیزی نبود؟!

سلام.
می‌بینی چقدر تفکرمون به هم نزدیکه؟ :دی
نه فکر نکنم، هر چی باشه از ورد آسون‌تره.
باور کن دنبال کتابه هستم ولی انگار آب شده رفته تو زمین، دوستم داره ولی اونم پیداش نیست خو!
آهنگ رو هم راستش نه به خدا بدقول نیستم، باور کن نشده هنوز خو
من ِ مظلوم (این جمله آخری رو که نوشتم اینجور شدم : )

comix پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

توی مظلوم سلام!
باشه! الان میخوام خیلی خوب باشم :
دکتر اصلا مهم نیست ، مهم تلاش توست . آهنگ هم که فدای یه تار موت !
ولی خب گوش کن دیگـــــــــــــه ! :دی

سلام و درود خدا بر تو.
الان من جدی خیلی شرمنده شدم جدی به اینترنت درست و حسابی دسترسی ندارم، تو تیر حتمن حتمن سعی میکنم از شرمندگیت در بیام.

comix پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

من اینجا جواب دادم یا یه جا دیگه؟!!
اه قاطی کردم!! :((

تو هر جا باشی خوبی (:

پ.نون جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://babune.blogsky.com

سلام لطفا در مورد این برنامه برام توضیح بده. برای همه کار خوبه یا فقط ریاضی؟

من گاهی بناست متنهایی بنویسم که توش فرمول و ریاضیات و از این بند و بساطها هست از همون گوشه‌ی ورد یه کاریش می‌کنم اما زیاد خوش‌دست نیست. اگه لتکس همه‌کاره‌س بگو تا پیداش کنم.

دانلودیه یاباید خریده بشه؟

لاتک برا هر کاری خوبه، کلن ساخته شده برای نوشتن مقاله. مطمئنم که باهاش کار کنی و نسبتا توش حرفه‌ای شی، کار با ورد خیلی اذیتت میکنه. ساختن یه مقاله 10 دقیقه‌ای تو لاتک، تو ورد 50 دقیقه طول میکشه (:
بعد لاتک توزیع‌های مختلفی داره، تو از زی‌پرشین استفاده کن، توزیع زنده‌ای که به صورت داوطلبانه توسعه پیدا میکنه. سایتش : http://www.parsilatex.com/joomla/index.php
مطمئن باش یکی از بهترین‌های ابزارهای ویرایش نوشته و توزیع اون لاتکه. ورد هم خوبه، ولی خدایی سخته باهاش مقاله نوشتن، در ضمن اینکه همونطور که خودت دیدی کیفیت خوبی هم نداره.

لاتک یه نرم‌افزار آزاد و رایگانه، شما میتونی به رایگان از آدرسی که در بالا گذاشتم اونو دانلود کنی و استفاده کنی، اگه سرعت خوبی هم نداری میتونی دی‌وی‌دیش رو سفارش بدی و بخری.


بعد اگه دانلود کردی، یادت باشه فونت‌های فارسی مکینتاش رو هم پیدا کنی، اونا کیفیت خوبی برای تولید مقاله دارن.

پ.نون جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://babune.blogsky.com

دانلودش کردم :) برم ببینم توش چه خبره. یه PDF هم راهنماش بود که آوردم!

چه توزیعی رو؟
اینجا رو ببین برای فایل‌های نمونه : http://www.parsilatex.com/joomla/index.php?option=com_content&view=category&id=41&Itemid=74

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد