نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

موسسات کنکور

 * من هیچ وقت از این موسسات کنکور خوشم نیومده، همه‌ش به من یه حسی رو منتقل می‌کنن که توئی که با ما نیستی الان خیلی موقعیت خوبی رو از دست دادی و اونایی که تو موسسه ما هستن فلان میشن و امان و از اینا.

 * من نفی نمی‌کنم این نکته رو که این موسسات زحمت میکشن و برنامه‌ریزی میکنن و پیگیری میکنن و جزوه چاپ میکنن و هزار تا کار دیگه؛ من فقط با همین بــَرده پندار کردن طرف، هر چند کامل هم بی‌غرض، مشکل دارم.

نظرات 15 + ارسال نظر
مجید جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

به نظر من چار گوشه ی درس و مقشو ببوس بذار کنار بیا با هم بریم سربازی حال میده هاااا
راحت میشی دیگه هیچ حسی هم بهت منتقل نمیشه

فدای تو رفیق :دی
من نیست که یه خورده مازوخم، ترجیح میدم فعلا اذیت شم

اقلیما جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

اسم پستا بذارین:
توجیه هات من برای شرکت نکردن توی موسسات کنکور!!

اینم میشه :دی ولی خب من خوبی‌هاشو گفتم، اینم به نظرم بدیشه (یه جمله نوشتم که بعد حذفش کردم، گفتم مثل همه‌ی تبلیغات‌های موجود در یک نظام سرمایه‌داری).

اقلیما جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

یه چیز مهم راستی؛شما هم باید برای درساتون خلاصه نویسی کنید؟
من جدی اصلا بلد نیستم خلاصه نویسی.بعضی وقتا خلاصه یه صفحه ی کتابم میشه:یک صفحه و نیم! :(
چیکار کنم آیا به نظرتون؟
سلامم نکردم ببخشید.
سلام!!

بله، من خلاصه می‌نویسم.
من تعریف رو می‌نویسم و قضیه رو و احیانا اگه برداشتی خودم از مطلب داشتم که به بهتر فهمیدن کمک میکنه و اگه نکته‌ی خیلی خاصی تو تستی یا سوالی دیدم.
من جبر خطی ۹۰ صفحه پاپکو و آنالیز ۱ حدود ۸۵ صفحه خلاصه نوشتم چیزی بیشتر از جزوه سر کلاس استاد
خب به نظرم طبیعی باشه و جواب دقیق‌ترش اینکه من نمیدونم! فهمیدین به من هم بگین.

سلام :)

پ.ن: در این مورد بابونه و روزبه میتونن کمک کنن به نظرم.

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
به نظر من اینا ابزارهای کمکی هستن و تا خود آدم نخواد هیچکی کمک نخواهد کرد!
من خودم برای ارشدم چون رشته م مرتبط نبود فقط دوتا کلاس رو تو یه موسسه خصوصی رفتم که اساتید دانشگاه آزاد مدرسش بودن
و خوب می دیدم که خیلی ها بدون هیچ هدفی میان کلاس و درس میخونن
آخرش هم اونا قبول نشدن

کافیه خودت بخوای و برای رسیدن به هدفت تلاش کنی
شک نکن قبول میشی به امید خدا

سلام.
باهات موافقم. مشکل این القای این نکته‌ست که بدون اینا نمیشه.

بعد کلاس خصوصی خیلی باید پول داد، نه؟

ان شا الله که اینطور باشه،
البته قبول شدن به تنهایی مهم نیست،
جای خوب قبول شدن هم مهمه :)

فائزه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com

سلام دکتر جان
خیلی ممنون بهم سر زدی. دلم برات تنگ شده بود
ایشالله موفق باشی

سلام.
خواهش میکنم :)
ممنونم. امیدوارم شما هم موفق باشید.

الدان شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://anahno.blogsky.com

نخیرم اصلنم زحمت نمیکشن
من از معافیای کتاب خوشم نمیاد

انصاف داشته باش، همین تالیف کردن و جمع‌آوری هم زحمت داره.

معافیا همون مافیاست؟

محمد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://akol.blogfa.com

سلام

من ازتون ممنونم که وقت گذاشتین و مقاله رو خوندین،براتون آرزوی موفقیت می کنم.

سلام.

خواهش میکنم. من باز از شما تشکر میکنم به خاطر زحمتی که کشیدین.

پ.ن: مطالعه وبلاگ محمدجان رو به همه‌ی دوستان کنکوری توصیه میکنم.

اقلیما شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

میام اینجا می بینم نیستید خوشحال می شم.
نه به خاطر اینکه نیستیدا!خوشحال می شم که حسابی مشغول درساتونید.
موفق باشید.

حالا نبودن من بیشتر به خاطر لپ‌تاپ نداشتنه البته خرخونی هم میکنما :دی

ایشالا بعد از دکترا که اولین حقوقم رو گرفتم و بعد از خریدن ماشین و خونه و یه دور سفر اروپا یه لپ‌تاپ هم میگیرم :دی

بهار شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

دلم واسه اینجا خیلی تنگ شده بود:)

به‌به بهار جان! چه عجب یادی از دوستای قدیم کردین؟ :دی مردم با کلاس که میشن یادشون میره دوستای قدیمی رو

دل اینجا هم واسه تو تنگ شده بود :)

پ.نون دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ http://babune.blogsky.com

من که شخصا فقط کتابای دبیرستانمو خوندم و خلاص!

رتبه‌م هم بد نشد حدود 300. چطو بود؟ :)

دمت گرم :) عالی بود

من که همونا رو هم نخوندم و شدم یازده هزار، نظرت چیه؟ :دی

مستبد سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

کوجویی تو؟ داری چیکار می کنی؟
مبینا خوبه؟

من زیر سایه خدا :) دارم خرخونی میکنم :دی

نمیدونم! خبری ازش ندارم

پ.نون پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ق.ظ http://babune.blogsky.com

الو؟؟

معذرت میخوام به خاطر چند روز نبودنم و چند روز نبودن‌هام :)

مرکز رهابخشی جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

باهات هم حسم...
شایدم نفرت انگیزن....
وقتی رفیقم رتبه زیر 1000ریاضی شد و بهش پول دادن تا بگه منم بودم....
از این موردا زیاده...
چیزی که عیان است...
به نظرم خیانتی که اینا دارن صورت میدن صدها سال کشور و برمیگردونه عقب....

از اینکه من رو می‌فهمی خوشحالم :)

و یا اینکه ازت تعهد میگیرن که اگه رتبه آوردی میتونن از نامت استفاده کنن برای تبلیغات.
متاسفانه این در دراز مدت باعث از بین رفتن حس خودباوری طرف هم میشه.

با نظرت موافقم و امیدوارم روزی بیاد که حتی تبلیغات هم حقیقی شه (هر چند در دنیای سرمایه‌داری این محاله).

فاطیما شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

دکتر جان زنده ای؟

متاسفانه و شاید خوشبختانه بله :)

فاطیما شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

کلاسم خصوصی نبود
برای هر درس 200 تومن هزینه میشد
اگر دوتا درس کلاس می رفتی 190
سه تا 180
دیگه از 4تا به بالا میگفتن بچه روتو کم کن دیگه از تخفیف خبری نیست

من 380 دادم

خب برای کلاس چهارم به بعد اسم یکی دیگه رو بنویسیم که تخفیف بگیریم باز

۳۸۰ تومن در برابر چیزی که الان بدست آوردین ارزشش رو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد