نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

چندجمله‌ای درونیاب لاگرانژ به زبان PHP

 * از دیروز صبح تا حالا دارم خر میکــُشم که چندجمله‌ای درونیاب لاگرانژ رو به زبان PHP پیاده‌سازی کنم. هیچی هنوز که هنوز ِ تموم نشده :/

 * خودم میدونم! همه اونایی که تو دلتون گفتید هستم، ولی خب این الگوریتم و چندتا دیگه ۲ نمره آنالیز عددی رو داشت، البته استاد گفت که با متلب بنویسید که راحت باشید، ولی من ِ ٫¤٪¤٪¤×،،¤٫٫٬!!!)* دیگه گفتم به PHP بنویسم که به دردی شاید بخوره بعدا.

 * پروسه هم اینطور بوده که از اول دارم چرخ رو اختراع میکنم!! میخوام چندجمله‌ای رو اونطوری که دلم میخواد پیاده‌سازی کنم، این نامرد هم که لج کرده و پیاده نمیشه.

  * نتیجه اخلاقی: همیشه و در همه حال حرف استادتون رو ارجح بر نظر خودتون بدونید :/

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطیما شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

دکتر جان
نمیای نمیای، وقتی میای با شونصدتا پست میای؟
اینم چیزی نفهمیدم!
پس نظری ندارم

خب عقده میشه یه دفه میترکه :دی

همین که هستید باعث خوشحالی و افتخار بنده است

پ.نون چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://babune.blogsky.com

منم از این اخلاق بدپیلگی داشتم همه‌شم وقتی بد پیچیدم باختم

یعنی چطور بدپیچیدی؟ متوجه منظورت نشدم.

مجید چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

چرا پیاده نمیشه؟
باهاش صحبت کن بگو از خر شیطون پیاده شه خو

نمی‌فهمه! خره خب :))

هفته بعد میخوام باهاش صحبت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد