نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

همه‌ش یه ذره!

 * نوشتن کد تموم شد الان؛ فقط همه‌ش یه ذره اسکریپت‌م خطا داره، مثلا باید عدد رو بده ۰/۳۱۶۵، میده ۱/۰۱۶۶۶۷. تو آنالیز عددی دیگه وجود خطا عادیه، مگه نیست؟

 * خدایا نوشتنش یه طرف. خطایابیش کدوم طرف؟! :(

 * حالا خودمونیم، از دیروز تا حالا داشتم راه رو برعکس میرفتم اینی که نوشتم تو دو ساعت کلش جمع شد. البته خودمم کیف کردم از این کاری که کردم، شاید حرفه‌ای نباشه، ولی همچین زیرکانه بید :دی

 * امیدوارم تا امروز عصر جمع و جور شه کار.

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com


خعلی وخ بود اینجا نیومده بودم ...
حسابی با شروع ترم فعال شدی ...تبریک میگم ...
فکر نمیکردم هنو کسی باشه از واژه بید استفاده کنه ى

همون دیگه، تازگیا بیمعرفت شدی نهال، پیش خودت نگی یارو نفهمید

ممنونم. امیدوارم نتیجه بده این ترمی این فعالیت‌ها.

اینکه چیزی نبید :دی خیلیای دیگه هم میگن بید، مگه تو شهر شما از این بیدا نبید؟ :دی

فاطیما شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

چقد بید بید میکنی اینجا دکتر؟
من که ازین کدو آنالیز مانالیز چیزی سر در نمیارم!
موفق باشی

مشکلی بید؟!

چیز جالبیه، تمومش کردم میدم اگه باباتون وقت داشت ببینه، ایشون درک میکنه کار من رو :)

ممنون. شاد باشی :)

باران از لاهیجان پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://sellule68.blogfa.com/

انالیز عددی عشقه نه؟؟؟؟
راحت ترین درس دوره کارشناسی ریاضی

هیچی که به جبرخطی نمیرسه، ولی خب خدایی درس هلویی میزنه این عددی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد