نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ای آب فرات، خاک عالم به سرت

 * عمو عباس، تو نرو تا که پا نکوبم ... +

نظرات 5 + ارسال نظر
belladona دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

به این پستت لینک دادم با اجازه تون البته

ممنونم.

لی لا دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلام
عجب جمله ای! آب فرات خاک عالم بر سرت....

سلام.

این هم جای فکر داره.

آرزو دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

عجیب حرفی بود ... واقعا جای فک داره ...
خیلی واسه جمله ی دو پست قبلت مرسی ...

تو باشی چیکار میکنی؟ صف موافق، مخالف یا بی‌تفاوت؟

آرزو سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

همین الانم همون زمونه ولی به یه نوع دیگه ...
تو الان چیکار کردی ؟که بخوای اون موقع کاری میکردی ...
و من ... تشخیص حق از باطل خیلی سخت شده ... نمیدونم ...

با حرفات موافقم. هیچ جوابی هم ندارم.

برکه پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

این آهنگو تو گوشی بلادونا میشنیدم خوشم میومد
با اجازه الان دونلودش میکنم

خوشحالم از این بابت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد