نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نتیجه‌ش بعدن مشخص میشه

 * این توابع مختلط رو من خوب می‌فهمم، چون اساسا درس سختی نیست و البته من هم خیلی باهوشم. پس در نتیجه من نمره‌ی خیلی خوبی از این درس می‌گیرم.

 * چیزی نیست! تلقینه :دی

نظرات 4 + ارسال نظر
آرزو جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

حتما تاثیر داره ... جدی گفتم ... هی بگو ...


من میتونم! :دی

bellladona یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

خیلی باحال بود خدایی. فک کردم بازم افتخار آفریدی و کشفی چیزی به عمل آوردی
معدل منم این ترم 20 میشه

نه، تو فصل امتحانا کمتر وقت اکتشاف دارم

ان شا الله همینطور خواهد بود

..؟؟ سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

طرف تلقین کرد مرد!!
شما هم تلقین کنید بیست میشید

میشه

فرزانه سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

جک تو میتونی .منم جبر یک و دو دارم میتونم


تو میتونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد