نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

bad news

 * بدترین خبری که این چند روز در تمام کائنات میتونست من رو ناراحت کنه، همین تک‌مرحله‌ای شدن کنکور ارشد ریاضی بود :/

نظرات 15 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://elimadani.blogfa.com

سلام آقای جالب!
الان که فکر میکنم میبینم استادمون حق داره تورو ژیوند زده به وبلاگش
آخه هم دستی تو ریاضیات داری و هم تو سیاست و هم یه سری حرف های قلمبه سلمبه که من هیچ وقت سعی نکردم بفهمم چیه!!
بهرحال من میخونم نوشته هاتو
کلا جالبن اصلا من از آدمایی که ریاضیشون خوب باشه خوشم میاد
ضمنا مواظب باش کار غیرفرهنگیم تو گلوت گیر نکنه!

سلام :)
این باعث افتخار بنده‌س. امیدوارم که شایسته این لطف استاد شما باشم.
ممنونم ازتون، این نظر لطف شماست.

تا کار غیرفرهنگی رو چی معنا کنی

..؟؟ سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

یعنی چی؟مگه قبلاً چندتایی بود!!

قبلن دومرحله‌ای بود، عصر پنجشنبه میرفتیم و دروس عمومی (ریاضی عمومی، معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال، زبان تخصصی) رو تو 200 دقیقه امتحان میدادیم. بعد صبح جمعه میرفتیم و دروس تخصصی (توابع مختلط، آنالیز عددی 1، آنالیز 1، آنالیز 2، جبر 1، جبر خطی) رو تو 240 دقیقه امتحان میدادیم.
از امسال قرار شده همه دروس بشه تو یه مرحله. طبیعتا تعداد سوالات کم میشه و وقت هم کم :/

فرزانه سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

قبلا دو مرحله ای بود؟ کلا چیزی از ارشد نمیدونم برای ارشد چیکار کنم؟

آره. رجوع کنید به کامنت اول.
ترم چندمی؟

سارا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

شوخی میکنی؟
ینی فقط یبار میتونیم ارشد ریاضی شرکت کنیم؟

نه!
رجوع کنید به کامنت اول.

سارا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

ینی حتی بصورت آزمایشی هم شرکت کنیم برامون رد میشه و دیگه نمیتونیم شرکت کنیممممممممممممممممم؟

نه بابا! چقدر خفنش کردی تو دیگه! :))

مستبد چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

این یعنی چی؟قبلا چطوری بود مگه؟

کامنت اول رو بخون. سوال بود بپرس.

فرزانه پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir

من ترم 5 ام .

خب این ترم و ترم بعد فقط بچسب به درسای خودت، هیچ کار اضافی نمیخواد بکنی. برا بعدش هم سعی میکنم یه راهنما بنویسم که هم به درد خودم بخوره و هم به درد بقیه، ان‌شاالله بعد از کنکور :)

سعیده پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

نه به کامنت اول رجوع میکنم نه میپرسم
خودم میدونم همه چیو

من به همه میگم باهوشی، میگن نه!

فرفری پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

ترسیدم دکتر...
تا این انالله... رو دیدم دلم فرو ریخت!

یعنی الان کنکور تو هم یه مرحله ای شد؟ یا از سال بعد؟
ولی به نظر من بهتره ها... یه امتحان میدی راحت میشی خلاص
باور کن اینجوری بهتره ها...

منم همون حس رو دارم

آره، از امسال که من باید کنکور بدم تک مرحله‌ای شد.
نه خب! اینطور من فکر نکنم بتونم امسال که هیچ، سال بعد هم رتبه بیارم :(

[ بدون نام ] دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

خب چرا نیومدی به وبم سر بزنی؟
حالا یعنی خیلی درگیر کارای درس و ارشد و این حرفایی!!؟
هیییییوای من...

آدرس که نذاشتی هیچ! اسم هم نذاشتی!

آره. سعی میکنم بعد از کنکور حتما بیام. به خاطر این چند وقت معذرت میخوام.

شهرزاد سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

اومدم اینجا بنویسم دکتر از کنکور چه خبر؟
دیدم خدا رو شکر انگار خبرای خوبی هست...
خدا رو شکر پس ما بریم... بازگشت همه به سوی اوست...:))
ولی در کل اگه سخته واسه همه سخته شما اعتماد به نفستو از دست نده روزی یک بار هم "تو بهترینی" و "توخودت نمره بیستی" کامران هومن واسه خودت بگذار درست میشه!

:))

اوف! نمیدونی! من جدیدا اینقدر قربون صدقه خودم میرم که بعضی وقتا از بیرون که به خودم نگاه میکنم حالم به هم میخوره از این همه افاده :دی

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام دکتر جان
فاطیمام (ته مانده حرف های دلم)
آدرس وبلاگمو عوض کردم
http://tahmandeh.blogsky.com/
گفتم در جریان باشی

سلام فاطیما.
ممنونم به خاطر گفتن آدرس جدید.
سر میزنم.

فرفری چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

اوا دکتر یه رجعتی بکن این ورا!

هستم خب! :))
فقط حدود یک ماه مونده :دی

سارا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

آآآآآآآآآ
خوبه که
همشو یجا تست بزنیم
شما امسال آزمون ارشد دارین؟
من که رفت دوسال دیگه شرکت کنمممممممم

از نظر من خوب نیست :)
بله، من امسال کنکور میدم.
امیدوارم موفق باشید. تلاش کنید براش.

افسانه پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
دومرحله ای خیلی بهتر بوداما تک مرحله ای شدن فکر نکنم چندان هم بد باشه

سلام.
به طور قطع نمیتونم چیزی بگم تا وقتی که کنکور بدم. اما با تفکر فعلیم به نظر من بدتر شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد