نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

یک جواب

 * جواب این پست:

 * «ایاک نعبد و ایاک نستعین، دروغیه که خدا خودش بهمون گفته بگید» (نقل از آخوندی که دیشب آوردیمش تو اتاق و ایشون به نقل از آیت‌الله امجد گفت).

 * حاج حسین احمدی خمینی شهری می گفت:
آقای بهلول را دیدم از ایشان پرسیدم کجا بودید؟
گفت: جمکران.
گفتم: برای چه رفته بودید؟
گفت: رفتم دویست تا دروغ گفتم و برگشتم. (اشاره به نماز امام زمان (ع) که در هر رکعت آن صد مرتبه آیه «إیّاک نعبد و إیاک نستعین» دارد.

 * وقت داشتید بخونید، من سرچ کردم رسیدم، خوب دیدم که باهاتون شر کنم : +، +، +، +، +.

نظرات 1 + ارسال نظر
اقلیما جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ

میخواستم زود برم ولی...
دوتا از لینک هایی که گذاشته بودید خیلی عالی بود.مرسی!

خواهش میکنم ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد