نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

زندگی تناوبی

 * همیشه میگفتم دوقطبی‌ام، این چند وخ دارم به این میرسم که کلن زندگی من تناوبیه. هــَمچین سینوسی یا حتی تانژانتی (کی به کیه؟ شاید هم کتانژانتی و حتی! حتی! کــُسینوسی).

 * یه وقتایی میرسم به اینکه دقیقن این همون چیزیه که خودم میخواستم، زندگی فارغ از عادت. شاید خدا فقط دو تا نمودار برا زندگی داشته، یکی نمودار ثابت، یکی نمودار تناوبی، خب اولی رو نخواستم شده دومی.

خطر بی‌ادبی؛ اگر احساس می‌کنید به کلمات رکیک حساسیت دارید، این قسمت به بعد را نخوانید!

 * یک و نیم روز از برنامه‌ای که برا این ۲۷ روز ریخته بودم افتادم عقب. لعنتی حافظه‌م عینهو کون مـُرغ، ۲۵ مثقال چیزی میخونم، هر ۲۵ مثقالش رو ۲۵ دقیقه بعدش یادم نیست. خدا بیشتر از این بهم نداده! چیکار کنم! نمیتونم که خودم رو جـِر بدم! شبیه آدما نیستم، ولی آدمم خب.

نظرات 7 + ارسال نظر
نهال سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

جانم این بی ادبیت بود ؟
تازه به خودتم فش دادی !!مرسی ...


مریض نیستم که به بقیه فوش بدم ؛)

kasi چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

زندگی خودش تابع سینوسیه!اماواسه هرکسی مهم اینه که ازکدوم نقطه شروع میشه وکجا تموم میشه!

آره! اینم تعبیر قشنگی بود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

زندگی خودش سینوسیه!

برا همه اینطور نیست به نظرم!

bahar پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

زندگی خودش تابع سینوسیه!مهم اینکه واسه هرکی ازکدوم نقطه شروع میشه

یعنی تموم شدنش دیگه مهم نیست؟

بچه شیر پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

[:S007:[:S007:
خیلی با حالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی پسر
حافظه منم همون طوره
((=

بیا دو تایی بریم خودکشی کنیم :دی

دکتربانو یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://drbanoo.blogfa.com

نگران نباش اتفاقا شبیه همه آدمای دیگه ای.
منم اون موقعا همین حرفا رو می زدم. البته من می گفتم حافظم مثل آبکشه!

یعنی منم مثه یه دکتر واقعیم؟ یعنی یه پی‌اچ‌دی دار واقعی داره اینو میگه؟

چقدر با ادبی تو :دی

دونده سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ



خیلی باحال بود!
مخصوصا قسمت خطر بی ادبی اش!!!
:))

چاکر :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد