نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

یک برنامه‌ی هفتگی خوب از دانشگاه مریلند

 * برای اینکه بشر رو به طمع بندازیم برای بدست آوردن یک چیز، باید بدست آوردن اونو تا جای ممکن سخت کنیم. (از این پادکست).

 * پیشنهاد میکنم پادکست‌های رادیو کالج پارک رو حتما ببینید، به نظرم، نظرتون رو جلب خواهد کرد ؛)

 * برای دانلود پادکست‌ها روی  در هر پادکست کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
بچه شیر سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

عجب غکسی
عجب جراتی داره پسره
.. رفت حلقم

بچه شیر چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ


ورزش گردن بود
این عکسه که ee
eeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeee
دکی این که سر کاریه
این دراز کشیده رو زمین صافه بعد زیر سینش یه چی گذاشته
یکم بیاد بالا عکس رو زاویه دار گرفتن بعد با فتوشاپ درستش کردن
میگم هیچکی همچین جراتی نداره
http://s1.picofile.com/file/7287271391/try_statement.jpg
سر کار میزاری؟


خیلی باحالی بهزاد

رشته سخره‌نوردی که هست! مگه تلویزیون نمی‌بینی؟ :دی

ولی این یکی رو نمیدونم واقعن! استدلالت حسن عباسی‌یی بود، نمیشه نه رد کرد و نه قبول کرد :دی

فرزانه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://barbadrafte66.blogsky.com

واقعا هیچ کس دوسم نداره
خسته شدم
شاید خودم رو ازین دنیا ببرم

هیچ کس دوستم نداره، سور عمومیه،
یعنی به ازای هر کس که قابلیت دوست داشتن رو داره،
هیچ کس تو رو دوست نداره،
ولی اینطور نیست،
تو خودت خودت رو دوست داری،
خدا هم تو رو دوست داره،
این میشه مثال نقض.
یعنی حرفی که تو زدی باطله.
حتی میشه ادعا کرد که تعداد افرادی که تو رو دوست دارن، چگالن در همه‌ی آدما.
البته دوست داشتنشون درجه‌بندی میشه ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد