نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تعطیلات عید ۹۱

 * از یک طرف خوشحالم که تعطیلات داره تموم میشه، کم‌کم دیگه حوصله‌م داشت سرریز میشد. از اون یه‌طرف اصلن حال و حوصله‌ی درس و مشق و اینا رو ندارم. ۲۱ فروردین میانترم تحقیق دارم که نه سر کلاسش چیزی فهمیدم و نه تو طول ترمش چیزی خوندم، جالب اینجاست قصدی هم برای خوندن ندارم (از بس استادش گــُوهله، رز سرخ اصلن!).

 * احساس میکنم روحم پریود شده، حوصله هیچ کاری رو ندارم، البته از چند روز پیش شروع شده و الان ظاهرن داره به اوج خوش میرسه، احتمالا این جبهه ناپایدار در آخر هفته از سمت جنوب غربی کشور خارج خواهد شد هه هه هه (اسمایلی پسرخاله تو سریال کلاه‌قرمزی).

 * نکته‌ی آخر برای اون دوست خوبی که احتمالا میاد تو این وبلاگ و من رو هم می‌شناسه (سوتی دادم خب :دی)، ازت میخوام که مثل دوتا (شایدم چندتا!) دوست خوب، این وبلاگ پیش خودمون بمونه، اجازه بده بتونم اینجا خودم باشم.

نظرات 11 + ارسال نظر
مجید شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

دکتر اون عکس خودته اون گوشه؟ چه لبی غنچه کرده! خیلی باحاله

سلام.

نه ((: تو تامبلر یافت شده :دی

فرفری شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

ترول رو توی پست مجید داشتی؟!
بهزاد یه ترول بوده! :)) غلط می نوشته که من بیام غلط دیکته ایشو بگیرم!!
http://narenji.ir/3098

:)) بهزاد اگه اینو دیدی بیا از خودت دفاع کن!

:)))
نمیدونستم به اصظلاحات گیکانه علاقه داری :دی

بهزاد بیا از خودت دفاع کن :دی خونت داره پایمال میشه ترول جان :دی

سعیده شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

تاریخ تولدت چرا زیاد شد دکتر ؟

یعنی چی زیاد شده؟!

سعیده شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

دوست خوبش با توئه دکتر !!!!
رازدار باش دیگه
بی ادب

بزن بزن! سعیده بزن!
هی هی!
بزن بزن! سعیده بزن!

:دی

خوده خودم یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ


ا
چرا اونجارو عوض کردی؟!
دیگه اصا چیزه مقدسم نداری؟!

خب تغییرات خوبه دیگه :دی

چرا دارم، ولی گفتم یه تغییری داشته باشیم ؛)


ضمنا خودم جان منظورم تو نبودی، شما راحت باش ؛)

خوده خودم یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ


آخ جون
خیالمان راحت شد!!!

حالا نمیخوای بگی کی هستی؟ :دی

حسام یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

اون حس و حالی که گفتی کلاً مشترکه...

آره متاسفانه :(

سعیده دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

67 ای بودی دیگه !!!!!

نورچ! شصت و هشتی بودم :پی

فری دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

این دوره زمونه پسرا چه راحت کلمه پریود رو به کار می برن! حتی مثبت هایی مثل تو! واقعا برام سواله!

نمیدونم چی بگم. برا من یکی هر چی فکر میکنم قبحی نداره، البته تو وبلاگ نوشتن! و گرنه تو گفتاوردهای روزانه به کار نمی‌برم اینو خو! به جز اینکه رفیق فابی باشه! البته شاید دارم اشتباه میکنم!

سعیده پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

الکی نگو
67 ای بودی
خودم میدونم

خواب دیدی خوش باشه!
من ۲۷ دی ۶۸م

افسانه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبا ومفیدی دارید لینکتون می کنم تا سر فرصت همه رو بخونم

سلام.

ممنونم به خاطر لطفتون و لینکتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد