نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

مش ماشالا خان در شهر - ۱

 

 * اومدم تو یه کافی‌نت تو شهر، منتظر دوستمم که بیاد بریم لباس بگیره برا خودش. همینطور الکی دارم تو نت میچرخم. فکر کنم لذتی که تو استفاده از اینترنت پولی باشه، تو اینترنت مفتی نیست. قبل از اومدن کافی‌نت هم رفتم تو چندتا کتاب‌فروشی، دنبال کتاب «پردازش تصاویر دیجیتال با متلب، ویراست دوم» میگشتم. هیشکدوم نداشتن (: البته دروغ چرا؟ منم یکی بیشتر نرفتم :دی حالا شاید یه چندتا دیگه هم رفتم، هر چند میدونم که گیر نمیاد. اگه کسی خواست این کتاب رو بهم هدیه بده، لطفا اون ترجمه‌ای رو بگیره که عکسای کتابش کیفیت بیشتری داشته باشن، فکر کنم ترجمه جعفرنژاد قمی کیفیتش خوب نیست، خلاصه به این نکته توجه کنید :دی 

 * این چند روز همینطور یه سیکل تکراری رو طی کردم، صبح از خواب پا شدم، رفتم سر کلاس، ظهر رفتم ناهار، ۲ تا ۴ رفتم سایت، باز عصر رفتم کلاس، هر چند دیگه با توجه به شرایط کلاس‌رفتنا تقسیم شدن، ولی چیزی که بود این بود که سایت پایه ثابت بود. البته بعضی روزا بود که سایت نبود، ولی خواب دیگه همیشه یه پای ثابت بوده، رو این یکی حاضرم قسم بخورم. 

 * این چند وقت دارم رو همون طرح تحقیقاتیه که بود کار میکنم. راستش رو بخواین حوصله ندارم، نه که نخوام ولی حوصله‌م سر میره، من آدمی نیستم که بتونم خودم رو بیارم تو قید که فلان ساعت تا فلان ساعت کد، فلان ساعت تا فلان درس و ات ست ره (etc) :دی فکر کنم دیگه دارم به اون سطح از بلوغ میرسم که بتونم یه لپ‌تاپ داشته باشم :دی خدا بخواد و کمک کنه یه مک‌بوک بگیرم ۳،۴۰۰،۰۰۰ تومن (تو سایتش شد ۲۸۸۶ دلار، فکر کنم تو ایران بشه ارزون‌تر خرید!! (((: )، البته قبلش باید نتیجه‌های کنکور بیاد. لامصب یه سد که جلو پا آدم نیست! کنکور! زن! بچه! پفک! درس! مشق! بابووووووووو! مگه چقد سد جلوی راه آدم میتونه باشه برا خریدن یه لپ‌تاپ؟ من مطمئنم که سال‌ها بعد کنفرانس‌ها خواهند گرفت و از شخصیت من تجلیل خواهند کرد! هر چند دیگه بعد از مرگمه و فایده‌ای برای خودم نداره! ولی خب! برا نسل آینده مفیده! لااقل احساس پوچی هویت نمیکنه. 

 * موهام شده دیگه چیزی در حد میرزا کوچک خان جنگلی، اینقدر که بچه‌های خوابگاه و غیرخوابگاه رو رو گذاشتن پشت سرشون و چندین بار با کمال لطف گفتند: «میخوای ببریمت کمیته امداد ثبت‌نامت کنیم!؟ میخوای پول بذاریم روی هم ببریمت آرایشگاه؟! میخوای حداقل یه شونه برات بخریم؟!» ولی من مثل یک مرد! در مقابل این صحنه‌سازی‌ها استقامت کردم و کوتاه نیومدم! اینا فکر کردن من نمی‌فهمم که همه‌شون از خداشونه که یه دست و پا ضربدری نداشته باشن، ولی موهاشون مثل من باشه :دی کلا نمیدونم این ملت چی فکر میکنن؟!.

 * این پاراگراف قرار بود توش چس‌ناله کنم که حذفش کردم. والا! :دی 

 * این عکس پست که هست، همینطور داشتم تو گوگل سرچ میکردم که دیدمش، بزرگش رو میتونید ار اینجا ببینید، البته قبلش این عکس رو انتخاب کرده بودم که بعدش حیا کردم و نذاشتم :دی 

 * دوستم قرار بود ساعت ۵ بیاد شهر :دی الان که ۵:۴۵ دقیقه‌س هنوز که هنوزه پیداش نیست! شیطونه میگه برم یه ذرت مکزیکی بخرم تا تنبیه شه :دی

نظرات 6 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام ؛

مش ماشااله بیشتر بنویس.

شاد باشی.

سلام.

چشم!
یا حق!

آرزو جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

کلی خندیدم ...
بیمعرفت حداقل بگو کیا هستی بنده هم یه عرض ارادت کنم ... بعدم یه ذره مشکل کد دارم :))))))
از بعد از عید کم پیدا شدی هااا هنو تو سیکل پوچی هستی انگاری هاااا ...
بعدم غلط کردی قرار باهم قبول شیم یعنی سال دیگه :))))
هی حالا بگو قبول شم قبول شم ... :((((((

:دی

تنها از طیق آنلاین هست که میشه با من ارتباط داشته باشی، دیگه راهی نیست که!!!!

پریشب یادت کردم اتفاقن! اومدم بگم کجایی و نیستی و اینا که دیگه گفتم سرت شلوغه :دی

خب خره من باید محیط رو برای حضور تو فراهم کنم :دی

اقلیما شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

دیگه الان اومده بودم بنویسم یعنی اگه سایت دانشگاه مشکل داشته باشه یه کافی نت تو این شهر پیدا نمیشه؟
که دیدم هم خدا را شکر سایت باز بوده هم کافی نت هست.فقط انگار شما حال نداشتین.

میدونی من جز مکتب شیرازم! :دی

آزاده شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://http://ahangzendegi.blogfa.com/

سلام من زیاد این جا سر می زنم اگرچه زیاد نظر نمی دم
می تونم لینکتون کنم ؟

سلام.
خوشحالم بابت این موضوع.

بله خواهش میکنم.

لیلا21 یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

‏ خوب بود

چطوری؟ خوبی؟

igu پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://igu.blogsky.com/

خواستم نظز قبلیمو پاک کنم که دیر شده بود...نمیشه دسترسی به نظرات بلاگتو فعال کنی مام قبل از تایید بتونیم بخونیم و...؟!
از الدان خبرداری؟

میخوای یه یوزر برا کاربرا بسازم؟ :دی

نه! پیداش نیست بی معرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد