نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

وقایع اتفاقیه - ۱ اردیبهشت

 

 * اون پروژه‌ی شبه‌تحقیقاتی وارد یه مرحله جدید خودش شده الان. ازا ین به بعد روی تمرکز روی سایت‌های پزشکی و مهندسی خواهد بود. البته از دیروز حدودا این مرحله جدید شروع شد، ولی همین چند دقیقه پیش اون نسخه‌ای که روی سایت‌های علوم غیرپزشکی تمرکز داشت ایرادهاش گرفته شد و رسما میشه گفت اگه خدا بخواد و مشکلی پیش نیاد تموم شد. 

 * من دارم از یوزر استادم برای چرخیدن تو اینترنت استفاده میکنم. وای که نمیدونید شما! یعنی عشق‌ه‌ها! :دی همینطور میزنی باز میکنه صفحه رو :دی یک وعضی اصن! :دی خدا کنه فقط یوزر تحت نظر نباشه که فردا بزنن بنده‌خدا رو اخراج کنن :دی 

 * دوشنبه میانترم پردازش تصویر دارم، امیدوارم این یکی رو دیگه مثل تحقیق نابود نکنم! بشینم بخونم! من میخونم! میخونم! میخونـــــم! (هم میتونید تلقین محسوب کنید اینو و هم میتونید جیگر تو کلاه‌قرمزی رو به یاد بیارید :دی) 

 * یکی از دوستام داره دوماد میشه، البته میشه گفت من انگل چنگلش کردم که به این مورد (به این خانم) جدی فکر کنه، من از بیرون که می‌بینم اینا خیلی به هم میخورن،‌ امیدوارم که اشتباه نکرده باشم و همینطور باشه واقعا. به هر حال آرزو میکنم که هر چی خیر صلاح ایشون هست براش پیش بیاد.  

 * دیروز یه روز رویایی بود برام. تا ساعت ۸ شب، وقتی که هیچ جوونوری تو دانشگاه نبود داشتم روی طرحم کار میکردم، آخرش هم خسته و کوفته بلند شدم رفتم دعا کمیل. کلن خوشم میاد از اینطور مرده‌شوری زندگی کردن. فارغ از عرف مــُرده‌ها.

 * دیگه ساعت داره کم‌کم میشه ۴. بلند شم برم یه چایی بذارم بخورم، بعدش هم یا چرت بزنم تا اذون :دی یا اگه خسته نبودم :دی برم درس بخونم.


واقعا درک نمی‌کنم چرا اینقدر :دی تو این متن استفاده کردم. به هر حال برای احترام به عقاید خودم میذارم همینطور بمونه، حتما یه فکری کردم که اینقدر نوشتم :دی. :دی :دی (این :دی اولیش برای نشون دادن اون موضوعی بود که نوشته بودم، دی دومی برای خندیدن به اینکه نوشتم دی و دی سومی برای خندیدن به اینکه دوبار گفتم دی :دی (فکر کنم این آخری دیگه توضیح نخواد که چرا نوشتم دی، میخواد؟ :دی) ).

نظرات 5 + ارسال نظر
مستبد جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

مرده شور تو نبرن :دی
خوبه که همونطور که دوست داری زندگی کنی نه همونطوری که ازت بر میاد. فرقش اینه که تو دوست داشتن روش زندگیت حرف مردم واست مهم نیست و هر چی که دوست داری تجربه می کنی فارغ از نتایج بد احتمالی . این باعث میشه که کارت رو بدون ترس از نتونستن انجام بدی و خودتو بالا ببری ولی اینکه اونطوری که ازت بر بیاد بخوای زندگی کنی یعنی فقط کارای رو انجام بدی که مطمئنی نتیجه ش خوبه و ملت نحسینت می کنن٬ مجبور میشی خودتو محدود کنی و خیلی از کارا حسرتش رو دلت بمونه. پس بهتره یه ذره ریسک کنی و تجربه کنی.
حالا نمی دونم این کامنت به پستت چه ربطی داشت ولی دوست داشتم بگم این حرفا رو

گفتی جانم به قربانت، ولی حالا چرا :دی

میدونی بعضی وقتا نمیشه بدون در نظر گرفتن حرف بقیه زندگی کرد، چون اساس وجودی بعضی چیزا بر اساس نظر بعضیاس، مثلا پدر و مادر.

مجید دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://javani.blogno.ir/

سلام.
فردا روز اگه دکتر مهندس نشی خیانت کردی به این یوزر استاااااد. بعد میگن امکانات نبود بچه مردم هیچی نشد

اصن یه کاری کن هرجا کیبورد دیدی بزن دکمه دیشو دربیار، والا با این کیبورداشون...

سلام.
تازه یه یوزر دیگه هم برام از دفتر آی‌تی گرفته :دی کاریت نباشه! از این به بعد میتونی به من بگو گالوا :دی

موافقم :دی اصن کیبورد وجودش چیز خوبی نیست :دی

احمد دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.afdariush.com

سلام
وب قشنگی داری، از نوشته هات خوشم اومد :)
من لینکت کردم اگر مایل بودی منو با نام (( به نام آفریننده وطنم، ایران )) لینک کن
ممنون

سلام.
ممنونم.
ان‌شاالله بیشتر با هم آشنا شیم چشم ؛)

حسام چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام ؛

دی :)

سلام.

igu پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://igu.blogsky.com/

مرده شوری زندگی کردن شاید بد نباشه، اما مرده شوری مزدن....:(

هر کس آنچنان میمیرد که زندگی کرده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد