نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

روزی با نشاط با درس!!

 * امروز صبح ساعت شش و نیم از خواب پا شدم، بعد از ورزش و یه دوش آب سرد نشستم پای درس و های الان نخون! کی بخون! فقط توپولوژی خوندم! الان یعنی فول فولم! ظهر هم قرار ِ بریم بهترین رستوران شهر، یه غذای مشت بزنیم به بدن، برای عصر هم میخوام یه نیم ساعت چرت بزنم، بعد دوباره برم پای درس، شب هم احتمالا میرم استخر، شاید هم با بچه‌ها رفتیم پارک بزرگ شهر. دیروز هم جاتون خالی یه بشکه ذرت‌مکزیکی درست کردیم خوردیم! فکر کنم با این روحیه‌ای که الان دارم فردا میانترم توپولوژی نمره کامل بگیرم.

 * ٢٩ برگ باید توپولوژی بخونم که تا حالا هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــفت برگش رو خوندم، فقط مونده ٢٢ برگ! اینم تا ظهر تمومه :دی از چهارشنبه تا حالا هر روز حدودا ٣ دقـــــــــــــــیــــــــــــقــــــه توپولوژی خوندم!! 

 * عکس از نابغه‌ها @ طراوت.

نظرات 8 + ارسال نظر
اقلیما جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

همینطوری خوبه :) مبادا فشار زیاد بشه :)

والا! مگه چند روز آدم میخواد زندگی کنه عامو :دی

حسام جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام ؛

موفق باشی.

سلام.

ان‌شاالله شما هم ؛)

پ.ن: حسام جان من آدرس وبلاگ شما رو ندارم (حداقل قبول کن که یادم نیست :سوت)

آزاده جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.ahangzendegi.blogfa.com/

یعنی درس خوندن شما و اعتماد به نفستون بعد از این حجم گیج کننده از مطالعه من رو کشته
موفق باشید

خواهش میکنم! شما واقعا به بنده لطف دارین، من هر چی دارم مال شماهاست، من متعلق به مردمم :دی

ممنونم. ان‌شاالله شما هم موفق باشید.

belladona جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

بچه جون حالا دیگه منو مسخره می کنی؟ واسه چی اینکارو می کنی با خودت؟چرا نمی ری دو روز جوونیتو یه ذره صفا کنی حالشو ببری؟ آخه تا کی؟
کاش ارشدو امسال بیای پیش خودم تا همچین همونطور که دوست دارم بزرگت کنم

من و مسخره کردن، اونم مسخره کردن کی! بلادونا جونی ؟ استغفرالله! نفرمائید این حرف رو! کسایی که نمی‌شناسن فکر میکنن من واقعا اینطور آدمیم!

بابا عشق و صفا مگه به خرج کردنه؟ عشق و صفا یعنی تو اون حالی که هستی خوش باشی، منم که می‌شناسی، تو هر حالی باشم کلن سرخوشم! کلا همین دوستی‌هاس که باقی میم‌مونه :دی در ثانی من تا وقتی زن نگیرم محاله خوشی کنم! من و دل کندن از دلبر محاله :دی

من با اینکه خیلی دوست دارم و اصن عاشقتم ولی میرم امیرکبیر :دی حالا شاید هم اومدم اونجا :دی

فری سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

چرا جواب منو ندادی،(در تماس با ما، برات پیغام گذاشتم) شما با نابغه ها (بلادونا) چه نسبتی داری؟!!!

معذرت میخوام فری جان. وقت نشده بود بیام.

خواهرم هستند.

دوست قدیمی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

:)) به قول استاد روزنامه نگاریمون:
تیتر میگوید، عکس نشان میدهد!!!!!

:)))

فری یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

wow!

:)

فرزانه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir

میگم توپولوژی واسه تو هم اینقدر سخته یا فقط من مخم چیز شده چه کتابی براش میخونی؟

تعریفا رو بدونی سخت نیست که، من خیلی بهم فشار نمیاد! (برآیندش، یعنی بعضا بعضی جاهاش کاملا سخته، بعضی جاهاش خیلی آسون)

من سر کلاس هر چی استاد بگه سعی میکنم یاد بگیرم، با جزوه ش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد