نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دیباگینگ‌تم به مولا :دی

 * امروز از ساعت دوازده ظهر اومدم سایت فنی، برا پیدا کردن مشکلی که تو اون پروژه‌هه به وجود اومده بود، البته مشکل که نبود، کم‌عقل‌کاری من بود بیشتر.

 * الان فکر کنم که درستش کردم، گذاشتم داره کار میکنه و منتظرم که کارش تموم شه تا تست کنم.

 * یه چیز جالبی که متوجه شدم اینه که باتم (Bot من) تو دانلود بعضی اسم‌ها مشکل داره، مثلا این لینک، چون توش کلمه Gay اومده فیلتر شده توسط کمیته فیلترینگ ((: بنده‌خدا این چه فامیلیه که داری آخه؟! :دی

 * داشتم دنبال عکس میگشتم برا پست که به این سایت رسیدم، توصیه‌های ساده و کاربردی داره توش، خوندنش رو به پی‌اچ‌پی کــُدرهای محترم توصیه میکنم (؛ البته چیزی که واضح و مبرهنه اینه که کامنت‌های اون پست، بیشتر از خود پست نکته آموزنده داره :دی این لینک هم جالبه.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام ؛

حیف که من کد نویس نیستم.

سلام.

هر گل یه بویی داره :دی

آزاده دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.ahangzendegi.blogfa.com/

سلام
حالاکه از درس خوندنتون انتقاد کردم بگذارید صادقانه بگم واقعا خوش به حالتون که اینقدر کامپیوتر بلدید

خو وقتی خودم رو با شما مقایسه می کنم خو یک مقدار همچین حسودی می کنم بهتون
موفق باشید

سلام.

مگه شما منو میشناسید که حسودی میکنید؟ شاید فقط دارم ادعا میکنم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد