نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نتیجه کنکور 91

 * رتبه: گرایش اول: 218، گرایش دوم و چهارم: 210، گرایش سوم: 203.

 * درصدها:

  •     زبان عمومی وتخصصی - 35/56
  •     ریاضیات عمومی - 28/33
  •     معادلات دیفرانسیل - 20/00
  •     امارواحتمال - سفید
  •     توابع مختلط - سفید
  •     جبر1 - سفید
  •     انالیزریاضی 1 - 56/67
  •     انالیزریاضی 2 - 60/00
  •     انالیزعددی 1 - 26/67
  •     جبرخطی - 43/33

 * معدل موثر: 14.37

 * امیدی برای دانشگاه‌های تهران نیست، ان‌شاالله سال بعد :)

نظرات 18 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام
منم رشتم ریاضیه !
ارشدو با معدل قبول شده بودم اون زمانااا
رتبه خوبی آوردین
موفق باشین

سلام.
خوشحالم از آشنائیتون، حتی با شخص بدون اسمتون :دی

بچه درس خون بودین پس! :) من چز مشروطه‌طلبان بودم، اینه که معدل خوبی هم ندارم :دی

ممنون.
شما هم موفق باشید.

بهزاد یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ


آفرین آفرین آفرین
دکتر
یه بوس بده عمو
دمت گرم خیلی خوبه
دکی من یه مشکلی دارم من نام کاربری و شماره داوطلبی هم مال خودمو هم مال دوستمو گم کردم بدون اینا نمیتونم نتیجه رو ببینم؟ البته من کلا۶ تا سوال از عمومی ها جواب دادم و دوتا از آنالیز ۱
اینو گفتم به خودت امیدوار باشی

(بوس نداشت خب‌ :دی)
مرسی مرسی.

چرا، میتونی بری از آموزش دانشکده‌تون بگیری.

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام
امیدت همیشه به خدا باشه
انشالله که قبول میشی
اگر هم نشد جاهای دیگه هم ریاضی داره
بزن
این یک سالی که میخوای برای ارشد بخونی رو صرف خوندن واسه دکترات بکن!

الکی خودتو معطل نکن
شاید سال بعد اتفاقی بیفته تو زندگیت که نتونی بخونی!

سلام.

امیدم همیشه به خدا هست، ولی خب این دلیل نمیشه که من بدون تلاش به جایی برسم :)

تو فکر مشهد و اصفهان و شیراز هم هستم، البته هنوز تصمیم قطعی نگرفتم.

خیلی‌ها اینو میگن،‌همچینی یه ذره قدرت ریسکم رو گرفته این جمله.

maryam یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://ghazalmaryam.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ...... اسم کنکور که میاد تمام بدنم میلرزه ....... چرا امید داشته باشید .... بگید میشه ..... اخه کنکور رو گذاشتن بلای جون ما.......

خیلی هم چیز بدی نیست :دی

ان‌شاالله که میشه، من همیشه میخوام که اونچه که خیره پیش بیاد.

belladona یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

ایشالله که موفق باشی پسرم من به تو افتخار می کنم در هر صورت

مرسی مرسی

حسام یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام ؛

موفق باشی.

سلام.

ممنون. شما هم همینطور ؛)

بهزاد فرهادی یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ


دکی وحید اینجاست میگه:
قربان وبلاگت برم عکسه کیه؟
همین دیگه جوابشو بده

وحید جان سلام

ان‌شاالله سلامت باشی. نمیدونم. از دوستان گرفتم :دی

فرزانه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

باریکلا آنالیز ریاضیو خوب زدی . گرایشاتو چرا ننوشتی؟
فکر کنم اگه ریاضی عمومی و معادلاتو بیشتر میزدی بهتر رتبه میاوردی نه؟

نتیجه نزدیک به یک ماه خوندن بود

آره، اگه ریاضی عمومی بالا ۵۰ بود، میومد حول و حوش ۱۰۰، جبر خطی رو هم خیلی بد زدم، تو توانایی‌های خودم ۱۰۰ درصد میدیدم، دیگه حداقل ۸۰ :دی


فرزانه اگه بخونی میشه، باور کن. هیچ کاری نداره، این با کنکور کارشناسی فرق داره. خیلی راحت‌تره. خیلی خیلی.

baran سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام آنالیز چی خوندین؟
مشکل شما این بوده که صفر داشتین! اونم سه تا
توی آزمون فوق باید یه چند تا سوال رو زد حتما.. شده دو تا.. صفر خیلی تاثیر منفی داره...
اگه کاربردی بخواید تهران قبول نمی شید... ولی محض صد درصد... ولی کاربردی شبانه حتما همه جا قبولید... از شریف تا بقیه!

سلام.
رودین خوندم با پوران پژوهش دکتر رضوانی.

حرفتون درست، ولی میدونین من ریاضی عمومی خیلی پایین زدم، اگه ۵۰ زده بودم خیلی بهتر میشد + جبر خطی رو.

آره، متاسفانه کاربردی تهران رو نمیارم، محض هم اساتیدم بهم گفتن نرو، شبانه هم که بابای پولدار میخواد :دی

math88 چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام
رشته ریاضی محض دانشگاه های تهران رو حتما قبول مشین
با 400هم شهید بهشتی قبول شدن بچه ها

سلام.
ولی من کاربردی میخوام خب :(

فرزانه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

دکتر برای آنالیز عددی یک یه کتاب بگو که بتونم ازش مسئله زیاد حل کنم

کتاب‌های معیار مثل بوردن که البته من هیچ وقت نخوندمش :دی ولی کتاب آنالیز عددی دکتر بابلیان، انتشارات پیام نور رو که دیدم، کتاب خوبی به نظرم اومد.

آزاده چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ http://ahangzendegi.blogfa.com/

سلام
من ارشد ریاضی خوندم تمام شد رفت پی کارش . اگر می خواهی کاربردی قبول شوی باید درصد جبر خطی، آنالیز عددی بالاتر باشه
خوب من اون سال جبر خطی پوران پژوهش زدم درصدم شد شصت ولی آنالیزم در حد مال شما نبود زبان هم که منفی زدم این بود که آزاد قبو ل شدم
الان هم که تمام شده فکر می کنم خوب شد صبر نکردم
در هر صورت موفق باشی

سلام.
از آشنایی باهاتون خوش‌وقت شدم.

درسته، حق با شماست، متاسفانه من عددی رو درست نخونده بودم و خطی هم خیلی نمره منفی داشتم.

پس با هم هم عقیده‌ایم که جبر خطی درس خوشملیه :دی

ممنون بابت توصیه‌تون. منم کم‌کم دارم به همین نکته میرسم.

ممنون باز. آرزوی موفقیتتون رو دارم.

فرزانه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

چرا کاربردی بیشتر از محض طرفدار داره؟پژوهش محور تهران قبول میشی ؟

نمیدونم واقعا. من خودم خیلی دوست داشتم برم آنالیز ریاضی بخونم (که محضه و حتی امیرکبیر هم قبول میشدم فکر کنم، حداقل دیگه تهرانش رو میاوردم)، بعد همه‌ی اساتیدم منعم کردن :( من خودم دروس محض رو بیشتر از کاربردی دوست دارم. چیزی که پشتوانه ریاضی قوی داشته باشه میتونه تبدیل به هر چیزی بشه، ولی عکسش لزوما صادق نیست.

این یکی رو هم نمیدونم :دی خدا کنه که قبول شم، هم پایان‌نامه نداره، و هم اینکه هدفش پیدا کردن چیزای جدید و ایناس که کلن با روحیه من سازگاره :دی

طراوت جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

تبریییییییییییییییییک
بابا خوبه که ه ه ه ه!
اشتباه نکنی تعیین رشته نکنیاااااا!
ببین ارشدو هر جا باشی ارزشمنده! بعدنا ایشالا واسه دکتری برو یه شهر خوب مث تهران.
ارشد دوساله. تا شما بخوای یه سال خودتو عقب بندازی؛ یه سال از ارشدت تموم شده! سال دومشم که فقط پایان نامس!
تعیین رشته کنیااااا؛ حیفه

ممنون :)

تعیین رشته کردم رفت، ولی خب نه هر جایی و هر چیزی :) ایشالا اونچه که خیره پیش میاد.

حای پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ http://merry.blogsky.com

سلام
با نظر طراوت و فاطیما کاملا مخالفم!
خر نشی خودتو اسیر دانشگاهای در پیت کنی ها!!!
از قدیم گفتن
فقط تهران! بقیه دانشگاهها ارزش اینکع عمرتو تلف کنی ندارن... بااینکه الان جماعت بیکار بخصوص نسوان و جنس اناث از زور بیکاری و خوشی و بیخیالی و عدم استرس و فشارهای اجتماعی و ...مثل گله گوسفند (بلانسبت) پشت در کنکور تجمع کردن ...با وجود همه مشکلاتی که ما پسرا داریم دخترا به خواب هم ندیدن باز هم واسه کسانی مث شما که اهل مطالعه عمقی اند و واقعا تلاش میکنن(نه حفظیات و چرندیات کلاسای تست) راه تهران بازه! شما فقط و فقط به تهران فک کن. اگه امسال خدانکرده تهران قبول نشدی انشالله هیچ جای دیگم قبول نشی (!!!!) تا بتونی واسه سال بعد تهران باشی.
راستی مبارکه! (دیدم همه تبریک میگن گفتم از قافله جانمونم)

سلام.
تا حدودی، خیلی باهات موافقم. میدونی من خودم میخواستم اصلا انتخاب رشته نکنم، اینقدر این ملت نشستن زیر پام که ترسیدم انتخاب رشته نکنم :( خودم خیلی دلم امیرکبیر رو میخواست، آرزوش رو دلم مومد :(

ممنونم. شما حرفات اصن حرف دلم بود، بی همه چی عزیزی :)

بهزاد شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ


دیروز ارشد ریاضی داشتم
گراف اضافه کردن
مبانی ترکیبات هم بود
معادلات حذف کرده بودن!!!
بهینه سازی داشت
آنالیز 3 داشت
مبانی ریاضی هم داشت
جبر هم رفته بود جز ضریب 4 ها
کلا 15 تا سوال جواب دادم
سوالات خیلی نسبت به سالا دیگه آسون بود ولی نخوندم دیگه مخصوصا آنالیز 3
خیلی ضعیفم باید برم سربازی آدم شم

اوه اوه! :دی

الان بری سربازی آدم میشی؟ :دی

بهزاد پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ


نه خو من مبارزه میکنم سعیم میکنم آدم نشم

اون که مبارزه نمیخواد :دی

بهزاد پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

چرا میخوا!!!
زمین و زمان میخوان من آدم شم خو منم مبارزه میکنم دیگه

خوش به حالت پس :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد