نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

پشیـــمـــــــــون نیستم :دی

 * هفته بعد شنبه امتحانای پایان‌ترم شروع میشه، یعنی حاضرم قسم بخورم که هیچی ِ هیچی نخوندم :دی تازه میخوام عصر برم دانشگاه که از شنبه شروع کنم :)

 * شنبه تحقیق۲، پنج‌شنبه‌ش فرآیند ۱۰ تا ۱۲، توپولوژی ۲ تا ۴، یک‌شنبه‌ی بعدش عددی ۲ و پنج‌شنبه‌ش هم پردازش تصویر و شنبه‌ی بعد ِ بعدش هم تنظیمات.

 * اصلا هم از این نخوندن پشیمون نیستم، اصن آدم باید نخونده بتونه نمره کامل بگیره :دی والا!

 * در ضمن عنوان گندترین درس این ترم رو اهدا میکنم به تحقیق در عملیات ۲ به خاطر استاد چرتش و وقت‌تلف‌کننده‌ترین درس این ترم رو تقدیم میکنم به تنظیم خانواده، به خاطر مطلب‌هایی که هیچ وقت به دردمون نخواهد خورد (فقط یه جلسه‌ش به من نظر من کاربردی بود :دی).

 * راستش دیگه خسته شدم از این درسای دوره کارشناسی :دی

نظرات 8 + ارسال نظر
مجید شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

آخخخ! گفتی تحقیق 2 یاد خاطراتم افتادم. کلا دو جلسه رفتم سر کلاس تحقیق 2، یه جلسه استاد نامردی کرد نیومد! یه جلسه‎ش هم درس نداد. اصن یه وضعی، همینه که سرخورده و داغون شدم!

به نظر من از شنبه هم شروع نکن، بذار برای آخر هفته (اسمایلی کله‎ی قرمز و شاخدار همراه با خنده شیطانی)

آخرشی مجید

حالا که فکر می‌کنم می‌بینم حق با توئه، مگه دنیا چقدر میخواد ارزش داشته باشه که من براش تلاش کنم؟! والا! :دی

حسام شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام ؛

امیدوارم در امتحانات موفق باشی.
اصن دانشجو باید شب امتحانی باشه.یعنی چه..

سلام حسام جان.

ممنونم.
والا! اصن درک نمی‌کنم اینایی رو که این موضوع رو درک نمیکنن :)

بهزاد یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ


کله خراب بشین درستو بخون
من از یک خرداد دارم میخونم بازم وقت کم میارم
بیستم گسسته بیست یک آموزش ریاضی 1بیست دوم توابع
هرچی میخونم لامصب تموم نمیشن تو چطوری میخوای بخونی الله اعلم
من رفتم بیست سوم میام(با کوله باری از غم)
خدافظ

بهزاد شنبه امتحان دارم، هیچی نخوندم یعنی، هیچی ِ هیچی :دی

اینم منم که از امشب یا فردا باید بشینم بخونم، تازه بدبختی من ویرایش هشتم حمدی طه رو دارم، ولی استاد ویرایش دوم رو درس داده، فکر کنم افتادم یعنی :دی

این آموزش ریاضی چیه؟

برات آرزوی موفقیت دارم. تجربه ثابت کرده امتحانای پشت سر هم نتیجه بهتری نسبت به امتحانای دورادور دارن.

طراوت یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

حکمت اون ":دی" آخرو نفهمیدم! ولا!

:دی

belladona یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

به به ماشششالله کلا ما دانشجویان این دوره فردای مملکت رو خواهیم بوووووق والله

میدونی این نشون از هوش ماها داره‌ها! جدی میگم :دی

فرزانه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

آخ این توپولوژی با من و تو چه کرد

هعی فرزانه، هعی :(

من دلم برا درسش نمیسوزه، برا استادش میسوزه که چقدر نازنین ِ. واقعا روم نمیشه امتحانش رو نخونم.

فری سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

چه عکس نازی!
بله، آقا از الان احساس بی زاری می فرمایند از لیسانس! بله، بابا فوق الانس!بابا ارشد!
ولی عکسش خعلی خوبه

مرسی :دی

فری از چاه در اومدم، دارم میفتم تو چاله، دعا کن :(

امین چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

مثلا تنظیم کاربردی دیگه چیه؟
حالا دیگه از درس های کارشناسی خسته شدی؟!!!!!!!

اون بحث پیشگیری و اینا که من البته غایب بودم، کاربردیه دیگه :دی

هعی امین، میدونی ما ارشدا (تو رو هم دارم میگم! اسمت رو دیدم تو دانشکده خب :دی) کلا از همون اول از دروس کارشناسی خسته بودیم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد