نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

من باب فوحش

 * این حقیر معتقدم که بعضی جاها نه تنها فحش دادن گناهی نداره، بلکه ثواب هم داره :|

 * ماجرا، ماجرای همون درس تحقیق ِ و استاد علیه الرحمه و درسی که من هیچی ازش نفهمیدم.

نظرات 8 + ارسال نظر
فری جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

تایید می شود خفن!
ببین من خسته شدم، تو که داری فحش می دی، یکم هم به جای من این وظیفه رو تقبل کن،خدا خیرت بده!

چاکرتم فری،
یه چند ده‌تا فوش میدم اصن دلت خنک شه :دی

حسام جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

گرفتیم...

میخوامت :)

فرزانه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

برادر جان اینایی که میدی فحش نیست که ذکره روزی صدبار باس گفت

هعی خواهر! اگه اینطور باشه که من جام ته بهشته

belladona جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

بعضی وقتا استادا خیلی خرن بعضی وقتا دانشجوها خیلی خرن مثلا چهار شنبه امتحانه این همکلاسی عزیز ما که رو جزوه ش حساب کردیم فرمودن یک شنبه واسمون جزوه میارن ایشون خرن ما هم خریم که رو ایشون حساب کردیم البته کتاب و hسلایدای اون استاد خر هست که می خونیم! همه خرن همه

خرتم به مولا
خیلی باحال نوشتی :))))))

بهزاد شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

دمت گرم اونی که سوالای گسسته ما رو طرح کرده هم فحش بده خیرت از جوانیت ببینی

@#$ٍۀّ#$%#$ ّإأ^%#$%$@##!@^&%*

بهزاد جان اگه کس دیگه‌ای هم هست بگو داداش، خودم نوکرتم بهش فحش میدم :)

بهزاد شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

آموزش ریاضی یه درس نمره بیار خفنننننننننننننننن 3 واحده
همش 150 صفحس
نوشته چطوری به بچه ها درس بدیم از چه دو ساله تا دانشگاهی
ازون کتاباس که فقط مساله های چالشی داره خیلی جیگره یه نمونش اینه
هزار به توان 999 زیاده یا 999 به توان 1000؟
یا یه روش دیگه برا اثبات قضیه فیثاغورث بزنید که بچه ها در دوره راهنمایی دیدن خفن ناک بفهمن و حال کنن!!!
یا اینکه یه روشی ساده برا تدریس کسر به بچه سوم دبستان ارائه دهید
ظاهرش سادس
یا مثلا میخوای مفهوم حدو به چه های دوم سوم راهنمایی یاد بدی چجوری باید باشه؟!! نوشته یه مربع میکشی بعد وسط ضلعاشو بهم وصل میکنی مساحت مربع جدید نصف قبلیس بعد میگی بچه ها حالا یه مربع جدد تر داخل این مربع میکشیم به نظرتون مساحتش نصف مربع قبلی میشه؟==>
مساحت مربع اول=1
" " دوم=(1/2)
" " سوم =(1/4)
.
.
.
.
==> دانش آموزان به صورت نیمه تجربی مفهوم حد را میدرکند
حالا اگه دانش آموزا خنگ بودن(مث من) میگی یه سیب بین دو نفر تقسیم کنی نفری نصفی میرسه
اگه چهار نفر باشن نفری یک چهارم یعنی رفته رفته اگه نفرات زیاد باشن ==>بهشون کمتر سیب میرسه
حالا جیگرا(دانش آموزان)اگه هزار نفر باشن چی؟(در اینجا ممکن است یکی از دانش آموزان بگوید:آقا آبشم دیگه به کسی نمیرسه) پس میگویید آری درست است غضنفر جان اگه تعداد بینهایت بشه دیگه هیچی باقی نمیمونه یعنی صفر(در اینجا شما به بچه ها مفهوم حد بینهات را به صورت نیمه تجربی یاد داده اید)
مولف:پروفسور محمد حسن بیژن زاده
-------------------------------------------------
{اینجا دیگه جو گیر شدم کتابو آوردم}
میرسیم به هدفهای کلی آموزش ریاضی در دبیرستان:
1. نقش ریاضیات در شناخت طبیعت و جهان
2.نقش ریاضیات در تربیت فکر
3.نقش ریاضیات در تامین آینده فرد و جامعه
4.نقش ریاضیات در تربیت فرهنگی و ارتقاء آن
اینو اینجوری حفظ میکنم
من نشستم تو پارک(طبیعت و جهان) بعد دارم فک میکنم چجوری بچمو تریت کنم(تربیت فکر) یهو جی افم که بغلمه گوشمو میکشه میگه تو اول منو تامین کن عد به فکر آینده بچت باش(تامین آینده فرد و جامعه)آخ آخ گوشم منم میگم بی فرهنگ یه بشکون ازش میگیرم میپره هوا(ارتقا)( تربیت فرهنگی و ارتقاء آن)
خوب اینم حفظ شدم چه حالی میده اینجا مینویسم
البه همه انا رو تو یه دقیقه حفظیدما

:))))))))))))))))))))))))))))
خیلی باحالی بهزاد :))) اگه کسی دور و برم نبود آنچنان میزدم زیر خنده که روده‌هام پاره بشن :))

میگم اسم کتابش چیه؟ خوشم اومد ازش :)


:)))))
خیلی باحالی بشر :))))
میگم اگه جی‌افتون خواهر دارن، بنده میتونم سرپرستی‌شون رو بر عهده بگیرم :))

من خیلی خوشحال میشم اگه بازم چیزی باشه و بنویسی :دی




بهزاد میگم یه فرهادی هست که خیلی گنده‌س تو برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی، اون چیکارته؟

بهزاد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

نمیدونم ولی داداش خودم تو این خطه اسمش بهنامهبیشتر رو سنسورها کار مینه انس 2 هم وارده ببین اونه

نه، پس داداش تو نیست.

پ.ن: میگم چقدر بابای تو اسم با کلاس انتخاب کرده برا بچه‌هاش. بهزاد و بهنام و به‌... و از اینا :دی

sheede سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

متنفرم از کسایی که مث گاو نه من شیرده می مونن...
متنفرم از خودم که نمیتونم اینو بکوبونم تو صورتش..
متنفرم از کسایی که دوس داشتنو به معنی واقعی کلمه ادا می کنن ولی با یه حرکت هم فتیله پیچت می کنن...

نمیدونم چرا خودم رو مخاطب فرض کردم چند لحظه :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد